בלאגן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בלאגן
    חסויה
    08/06/2014

    שלום ..יש כ"כ הרבה בלאגן שאני לא יודעת מאיפה להתחיל..
    אנחנו מנותקים מהמשפחה של בעלי כבר שנים רבות מה שנשאר זו שלי והיא גדולה עם מספיק בעיות!!!(עם האח הזה הייתי בקשר מצויין עד ש...)
    יש לי אח גרוש עם 2ילדים שתקופה ראה אותם אחת לשבועיים רק בסוף שבוע (היה עסוק עם הבחורות שלו)כל פעם שהערנו (כל האחים) אמא גוננה ואמרה שהוא עסוק בצרות שלו למרות שזה בא על חשבון המזונות ולכן הפסיק לקבל את הילדים
    יום אחד אמא פתחה מכתב שלו מהבנק וראתה שהוא מסובך בחובות בהזדמנות הראשונה שכולנו היינו אצלה(חוץ ממנו) היא אמרה שכולם חייבים לתת לו כסף לסגור את החוב השיחה נעשתה בטון גבוה ולא יפה כולם אמרו מה שעל ליבם בזבז את הכסף על בחורות וגם מצפה לילד מבת זוגתו שלא ממש מחבבת את המשפחה ..ולא הסכימו לעזור (כי הערנו את עינה לפני..)ההורים מאוד כעסו ופתחו במלחמה (לרקע הורי היו מהמרים שנים רבות והפסידו הרבה כספים עד למכירת ביתם)ולכן לא יכלו לעזור באותה תקופה..
    כשאחי הגיע הביתה הם סיפרו לו את שהיה הוסיפו פה ושם וגרמו לנו להראות לא טוב .אחת מאחיותי למחרת דיברה עם אחי סיפרה לו והוא כעס ואמר שאני ובעיקר בעלי לא בסדר פתחנו על ההורים והתחיל לספור מי עזר למי וכמה..(למרות שסגרתי לו חוב של סכום גדול פעם אחת ללא ידיעת המשפחה)הוא הסתדר סגר את החוב ונהיה ריחוק בנינו ההורים הפסיקו לבוא אלינו ורק בשבת אנחנו פוגשים אותם אבא לא יושב איתנו (הוא פגוע).אתמול כשהינו אצל הורי התחילה שוב שיחה אחות אחרת שלי עוברת דירה וביקשה מאח נוסף שיעזור לה(עם רכב גדול) הוא התחמק ואני אמרתי שזה לא יפה אילו היה לי רכב גדול הייתי עוזרת וחוץ מזה הוא עבר לא מזמן והילדים שלה עזרו..אמא התחילה לצעוק בעלי היה מלא על הכל עוד מאז וכולם עלו על גל של צעקות ושוב הכל התחיל יצאנו ממנה עצבנים אני במריבה עם בעלי על צורת הדיבור שלו כלפיה לא יודעת מה לעשות????
    הוא צודק בחלק מהדברים אך יש דרך להגיד אותם(למרות שהיא לא יודעת לקבל ביקורת)
    איך ממשיכים מפה????
    פשוט בא לי לקום ולעזוב הכל נמאס לי כבר מהמריבות והמתח הזה!!!!!!!!!!!!!!

    וזה על קצה המזלג..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלאגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלאגן - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    09/06/2014

    מובן ששום שינוי לא יקרה אם במפגשים המשפחתיים תמשיכו לצעוק אחד על השני. הסיכוי היחיד לשינוי של ממש הוא מעורבות של איש מקצוע שינחה אתכם במסגרת של טיפול משפחתי. אם אין שיתוף פעולה מצד אחרים לקבלת עזרה מקצועית, את עדיין יכולה לפנות לשיחת ייעוץ שכזו לבדך (או עם בעלך) לבירור האפשרויות העומדות בפניך. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו