בבקשה דעתכם דחוף!!!!!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בבקשה דעתכם דחוף!!!!!!!!
    ברלי
    21/04/2008

    אתמול בערב בני בן העשר שחק בחדר עם ביתי בת השש וכשפתחתי את הדלת בהפתעה היא מיד קפצה ונגבה את הפה והתחילה לבכות והוא ברח מן החדר,שאלתי אותה מה הם עשו והיא אמרה ששחקו מלך ומלכה והם "נתנו נשיקות על הפה והתחבקו" ולא הבינה למה זה אסור כי"כל האחים מתנשקים" הילד הבטיח שלא יעשה את זה יותר עם אחותו ובקש לא לדבר על הנושא יותר ,הסברתי להם שזה אסור בן אחים או בכלל לילדים בגילם,נראה לי שהיא הבינה אבל הוא נתן לי דוגמא של חבר שלו שכל הזמן"מתנשק "עם ילדה מהכיתה,אני ממש בלחץ,לא נרדמתי כל הלילה,בעלי מקל בזה ראש ואומר לא להתייחס ומספיק שהילד הבטיח לא לעשות את זה שוב,מה דעתכם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבקשה דעתכם דחוף!!!!!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לברלי

    ד``ר חיים היילפרין
    22/04/2008

    ילדים לומדים התנהגויות שונות, לטוב ולרע, מהוריהם, חבריהם, דמויות בטלוויזיה וכד'. כאשר את נתקלת בהתנהגות לא קבילה, עליך להסביר לילד מה נכון, בלי דרמה מיותרת, ואם יש צורך, להנחותו באמצעות תגמול וענישה. מה שעשיתם במקרה זה נשמע סביר (ודורש בירור לגבי החבר ומעקב וכו'), אך אין צורך להילחץ כך שלא תרדמי כל הלילה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו