חוסר אמון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר אמון
    לינדה
    21/04/2008

    סליחה שאני מרגיזה
    כידוע לכם אני בת 25 בעלי 38 והתחתנו לאחר חצי שנת הכרות (סורתיים)
    בכל אופן בעלי סיפר לי על העיקולים שיש לו בחשבון לאחר חתונה (חודשיים לאחר חתונה וטוען בתוקף שלא ידע מהן לפני)
    הו אומר שחתם לחברים שלו על ערבויות .....בכל אופן ממש מסרב שנלך יחד לבנק לראות ביחד מה כמות עיקולים איך פותרים את הבעיה.......
    בכל אופן מפקיד משכורתו בחשבוני ואני רציתי שיהיה לי מסגרת נמוכה יותר כ500 ש"ח הוא לא מסכים וטוען שגבר ואישה צריכים לשתף פעולה בינהם.
    גם בקטע של הנהיגה ללא רישיון לא מקשיב לי אמרתי לו שיעשה תאוריה וטסט מהר שזה מסוכן שהוא נוהג ככה.
    האם לדעתכם אני צריכה לרדת מזה ולהמשיך איתו ככה או שווה לחתוך בגלל דברים כאלה?
    בעקרון בזמן האחרון חושבת חזק על גרושים ללא ככ מאמינה שאפשר לשנות את הזוגיות שלא קיימת אצלנו)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר אמון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללולי

    ד``ר חיים היילפרין
    22/04/2008

    הצעתי לך בעבר לערוך עם בעלך שיחה רצינית שבה תעמדי על כך שישתף אותך בכל - ערבויות, חובות, הכנסות, פחדים ותקוות, וכאשר התמונה כולה תהיה ברורה לשניכם תכננו יחד את הדרך הטובה ביותר עבורכם כזוג להתמודד עם הבעיות הכספיות. ציינתי שאם תתקלו בקשיים, כדאי לכם לפנות לייעוץ זוגי. אם בעלך אינו משתף פעולה, לא נותר לך אלא להעמיד בפניו את הפרידה כמוצא אחרון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו