זקוקה לעזרה בהקדם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זקוקה לעזרה בהקדם
    רונית
    09/06/2015

    אני אמא לבן 8 בקרוב. בני מאד קשור לאבא שלו כלומר כל הזמן מחפש אותו ורוצה בקרבתו(מאז שהיה קטן).אני זמינה עבורו כל יום מתי שצריך. כשהיה קטן יותר בעלי שיחק איתו אבל בשנה האחרונה נראה שנמאס לו (לצערי) ואייננו משחק עימו לא בבית ולא בחוץ. בני כתוצאה מכך רודף אחרייו(זה היה גם כשהיה צעיר יותר כי גם אז הוא לא היה עקבי ). שוחחתי עם בעלי אולם אין שיתוף פעולה מצידו ואפילו לחןג הוא לא רוצה לקחת אותו (כי הוא עייף).. בקיצור אני לבד במערכה .

    שאלתי מה עליי לומר לבני? אמרתי לו שאין מה לעשות ושאבא לא פנוי עבורו ושאני בשבילוואם אבא ירצה להיות פנוי הוא יבוא לבד מבלי שהוא ירדוף אחריו. אני לא יודעת אם אמרתי נכון ןמה עליי לומר לבני שחווה את אבא שלו כמתנכר ? כדי שיפגע כמה שפחות.

    אציין שבעלי חושב שהוא בסדר ולאאאא מוכן ללכת לטיפול או לשיחות ולא לשתף פעולה.

    אשמח לתשובה מפורטת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוקה לעזרה בהקדם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוקה לעזרה בהקדם - תגובה

    טלי מנדיוק
    11/06/2015

    רונית שלום,

    אני ממליצה להמשיך לעודד ולמוך את הקשר בין האבא לילד, אבל לא ללחוץ.
    עשי מה שעליך לעשות בנועם וברגישות.
    מערכות יחסים הן דבר מורכב מאוד ורגיש.
    אני מסכימה עם האבא - וממליצה על מס שיחות אצל איש מקצוע.

    בברכה,
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו