קרע במשפחה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרע במשפחה
    דנה
    27/07/2015

    שלום רב,

    אני מודעת לכך שהבעיה מורכבת ולא תיפתר כל כך מהר בעזרת הפורום אבל אינני יודעת מה לעשות יותר.
    משפחתי הקרובה מורכבת מאמא ואבא, אחות גדולה (רק מאמא) שנשואה+3 ואחות קטנה יותר ממני שתינו בשנות ה20 המאוחרות.
    היוחסים בין אימי ואחותי הגדולה מאוד מורכבים, סבתי גידלה את אחותי בעצם.
    לפני כשנה וחצי אימי חלתה בסרטן המצב סביר בלי עין הרע אך עדיין היא בטיפול.
    לפני מס חודשים ילדתי בשעה טובה ומאז הורי ואחותי הגדולה לא מדברים. היה ריב כלשהו ומאז לא מדברים, בעיקר עניין של אגו.
    הבעיה היא שאני ואחותי הקטנה תקועות באמצע.
    ביקשתי כבר מספר פעמים שלא יערבו אותי בנושא אבל זה לא עוזר.
    כל אחת מהן מרגישה רע שהן לא מדברות ולא מבינה למה השנייה לא מתקשרת אך אף אחת מהן לא מוכנה להתקשר.
    אשמח לרעיונות כלשהם.
    בברכה,
    דנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרע במשפחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרע במשפחה - תגובה

    טלי מנדיוק
    27/07/2015

    דנה שלום רב,

    מזל טוב לרגל הלידה!!!!!
    מצטערת לשמוע אודות ה"ברוגז" בין אמך לאחותך.
    עשי כל שתוכלי על מנת לגשר בניהן.
    אולי לבקש מאנשים אחרים שינסו לסייע, ולהסביר את חשיבות העניין.
    לא תוכלי לעשות יותר מאשר 100% על מנת לסייע.
    תבדקי מה ה 100% שלך כוללים - ולפי זה תדעי עד להיכן לנסות.
    בני אדם לא יכולים לשנות אחרים אלה את עצמם.
    בני אדם יכולים לקחת אך ורק אחריות אישית על עצמם ולא על אחרים.
    תעשי הכי שאת יכולה.
    השאר שלהן.

    המון בהצלחה!
    ובעיקר המון מזל טוב!!!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו