לדר שלום רב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לדר שלום רב
    rina
    29/08/2015

    שלום רב
    רציתי להתיעץ בקשר לבן זוגי שהוא פרוד
    יש לו שתי בנות משכילות בנות 32 33 רווקות דודם אמרה עליהם שהם אנוכיות ובגלל זה הן לא יתחתנו .
    הבעיה שלי שאני חושבת שהם מנצלות את האבא שלהן ולא עושות כבוד. כמה פעמים שמעתי את אחת מהן דורשת כסף ומקללת אותו במילת גנאי דפוק. האחת הזאת עושה הרבה בעיות .פעם אחת נכנסה עם רכב לחוף הים נתקעה והעירה את אבא שלה ב 4 לפנות בוקר שיבוא לחלץ אותה במקום לקרוא לגרר המון פעמים העירה אותו בלילה. עכשיו שתי הבנות קיבלו דירות חדשות מהסבא ועדין ממשיכות לנצל את האבא אפילו להחליף שירותים שזה עולה מקסימום 500 הן לא הזמינו אינסטלטור נתנו לאביהם להחליף להרים שירותים ולהחליף בחדש . האבא בן 60 יש לו בעיות ברגל קצת סוכר. הן קמצניות בנוסף כל חג הן נוסעות לחול ולא עושות את הערב חג עם ההורים זה בעני חוסר כבוד. עכשיו צריך אנשי מקצוע באים לתקן בדירה לשים גז כל מה שקשור לקבלן. האבא בבית החדש שלהן כדי להיות עם אנשי המקצוע. להשכיר את הדירה האבא קובע ומשכיר להן. עלי לציין ששתיהן עובדות משכילות לא טפשות .והן יכולות לקחת חופש ולהיות עם בעלי המקצוע הן יכולות להשכיר לבד שתיהן חיו בחול באנגליה חצי שנה הן חתולות רחוב . אין יום שהם לא יוצאות כל שבוע אילת כל חודש חוץ לארץ. מזה זמן רב הוא מסיע אותם לשדה ומחזיר בשעות הלילה המאוחרות במקום שהם יקחו מונית ויתחלקו במונית הם שתי אחיות. אם אני היתי מקבלת דירה היתי עושה הכל לבד ומודה כל יום אבל הן לא גומרות מהטיפול בענינן והרי זמן לבילוים לאילת ולחוץ לארץ יש להן זמן. דר האם אני מגזימה או שתגיד אלה בנותיו אין מה לעשות? אני מנסה להסביר לו לא הולך לי האם אני צודקת? תודה גם דירה חדשה בשתי מליון שקל גם הוא עושה להם את כל הסידורים זה כבר עובר כל גבול הן לא עושות כלום רק לעצמן אפילו בזמנו היו שולחים אותו לעשות להן קניות .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לדר שלום רב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדר שלום רב - תגובה

    טלי מנדיוק
    30/08/2015

    לרינה שלום,

    בואי נחשוב חיובי.
    יש פה אבא שאוהב לעזור לבנותיו. מסיע אותן, תומך ועוזר.
    זו דרך טובה וחיובית להביע אהבה לילדים בכל הגילאים.
    כל הכבוד לו!
    בנוסף, האגואיסטיות שלהן מסייעת לו כרגע להיות "נותן" ולא "נזקק" - גם זה טוב.
    נסי להביט על המצב באופן חיובי, לראות את תכונותיהן הטובות של הבנות, ולשמוח בשמחתן (עבודה טובה, השכלה, דירה...אבא מקסים ותומך, סבא נדיב...).
    אני חושבת שגישה וראיה חיובית כלפי הבנות, תקרב אותך אליהן ואל בן זוגך יותר מאשר גישה שלילית וביקורתית.



    שנה טובה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך אבקש תשובה מהדר

    דולי
    31/08/2015

    סליחה מה עם כבוד? כמה פעמים היא אמרה לו דפוק וצעקה עליו בטלפון. למה בחורה בת 33 צריכה להעיר גבר בן 60 גם אם זה אבא שלה לא צריך להיות סמרטוט יש פה כפיות טובה .את לא רואה את זה .למה הן לא יכולות להתחלק במונית חצי חצי לשדה התעופה כל חודשים דווקא שהן מסודרות הן צריכות פחות להעביד אותו יש גבול הן לא ילדות גם דודה שלהן אמרה עליהן שהן חושבות על עצמן . למה לענות אבא בגלל שהוא אבא למה הוא אדם קצת חולה. יש להן גם אמא מורה שהיא בעצם מתנהגת כמו מפגרת לא יודעת להסיע. אצלנו עושים כבוד להורים ולא מנצלים עד הסוף די יש להן כסף למה יש כסף כדי לקחת מונית לא? יש להן הרבה כסף וכשאבא יהיה בן 100 יהיה להם חמש דירות .מה את רוצה שהוא יהיה משרת כל חיו. קחי את עצמך בתור אבא הית מסוגלת להיות דרוכה לקריאה מבנות בנות 33. די

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך אבקש תשובה מהדר - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    01/09/2015

    דברי עם בן זוגך ואימרי לו בדיוק מה את חושבת. אם הוא יהיה מוכן ומסוגל לנהוג בבנותיו לפי תחושתך וערכייך, מה טוב. אם לא יהיה מוכן או מסוגל, תצטרכי לבחור באחת משתיים - לקבל אותו ואת עמדתו כמות שהם ולהשלים עם המצב או להתרחק ממנו, עד כדי פרידה. תוכלי כמובן לבחור בדרך ביניים של פשרה על הרצף שתהיה מוסכמת על שניכם וכד'. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו