ללכת לבד ליעוץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ללכת לבד ליעוץ
    צביה
    07/05/2008

    שלום.

    אני מבקשת לשאול שאלה אישית .

    היה לי ויכוח קשה עם בעלי ואני מאוד מעונינת ללכת ליעוץ על מנת לבדוק את דרכי , האם דרכי נכונה או שדרכו של בעלי נכונה .

    האם עלי לספר לבעלי שאני הולכת ליעוץ ומה תוצאות היעוץ ?

    עד היום לא הסתרתי מבעלי דבר וגם בעלי לא הסתיר ממני דבר , אני חוששת שברגע שיוודא לבעלי שהלכתי ליעוץ ולא סיפרתי לו הוא יאבד את האימון בי , כי בעלי הלך בעבר ליעוץ לבדו וסיפר לי עלכך כולל מה שנאמר באותה פגישה .

    איך לנהוג ?

    חג שמח ותודה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ללכת לבד ליעוץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליעלונה

    טלי מנדיוק
    07/05/2008

    ליעלונה שלום רב,


    תשובתי היא חיובית.

    ספרי ושתפי את בעלך אודות הפגישה אליה את הולכת.

    הוציאי את "הויכוח" מהעניין.
    ויכוח שקול למאבק כוח.
    שקול למלחמה.
    ובמלחמה כמו במלחמה אין מנצחים. כולם מפסידים (גם אלה שמנצחים).

    הפכי זאת לסוג של שוני בדעות. למידה ותהליך בו אתם נמצאים.

    אפילו תציעי לו לבוא יחד איתך לשמוע דיעה של איש מקצוע לגבי הקונפליקט שלכם.

    קחי את הלימון והפכי אותו ללימונדה.

    בהצלחה!

    וחג שמח!

    מטלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו