מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חוסר אמוןדבורית21/11/2015
אימא שלי אף פעם לא מאמינה לי ונראה לי שהיא מחטטת לי בטלפון וזה ממש לא נעים לי
אני אומרת לה את זה והיא אומרת שבגלל שתפסה אותי בכמה שקרים אז קשה לה להאמין לי ואמון קשה להחזיר.
איך אני יוכיח לה שאני לא משקרת ???
אני כבר בת 19 ואני לא חייבת לספר לה הכול
אני יודעת שהיא אוהבת ודואגת לי אבל היא צריכה קצת לשחרר...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וחוצמזה
דבורית21/11/2015היא אומרת שכשהורים קוראים הודעות של הילדים שלהם זה לא בגלל רכילות או חטטנות אלא רק כדי לדעת שהילדים בסדר ושהם לא סובלים ממשהו או שאף אחד לא מציק להם או מנצל אותם מבלי שהם שמים לב
אתם חושבים שהיא צודקת ? זה בסדר שהורים מחטטים לילדים שלהם בטלפון ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת כבר לא ילדה.
א.אורח21/11/2015צריך לוודא שלא מציקים לילד בכיתה ושלא מחרימים אותו.
אבל הכוונה לילד קטן ביסודי..
את בת 19.
בגיל הזה כבר מותר לך להצביע בבחירות, לנהוג, להתגייס לצבא ולהחזיק בנשק.
את אזרחית.
זכותך לפרטיות.
אין סיבה שאמא שלך תחטט לך בדברים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת כבר לא ילדה. - תגובה
טלי מנדיוק22/11/2015שלום רב,
אכן זו הפרטיות שלך.
ואין לאף אחד זכות לחטט לך בטלפון.
עם זאת, נסי להסדיר את מערכת היחסים עם אמך, ולהביא ליחסים של שלום חברות ואמון.
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהההורים צריכים לדעת הכול ?
דבורית22/11/2015לפעמים לא בא לי שתדע הכול אז אני משקרת לה קצת...
אימא אומרת שההורים צריכים לדעת מה קורה לילדים שלהם, כי הם יוכלו לעזור אם הם בצרה וחוצמזה הם חסרי אינטרסים ורוצים רק את טובתי הכי באמת שיש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהההורים צריכים לדעת הכול ? - תגובה
טלי מנדיוק23/11/2015את לא ילדה.
את בת 19 - צעירה בוגרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה גם את דעתו של חיים היילפרין
דבורית24/11/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה גם את דעתו של חיים היילפרין - תגובה
ד``ר חיים היילפרין24/11/2015בשמחה - הבהירי לאמא שכל המומחים איתם התייעצת אמרו לך שאין לה זכות לחטט בחפצים האישיים שלך ללא הסכמתך. ובמקום לשקר לאמא, אמרי לה פשוט שמעתה תשתפי אותה רק במה שתמצאי לנכון לעשות כן. בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

