הגבול בין פרטיות לחטטנות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הגבול בין פרטיות לחטטנות
    דנה
    04/12/2015

    שלום,

    אני אימא קצת דאגנית


    ורציתי לשמוע את דעתכם,

    היכן עובר הגבול בין הצורך בפרטיות של "מתבגרת" בת 20 לבין הצורך של הוריה לדעת מה עובר עליה, והחובה שלהם להגן עליה ?????

    האם לטעמכם כאשר היא אינה דוברת אמת יהיה זה נכון לקרוא לה הודעות בטלפון ?


    כלומר - האם כאשר הוריה חוששים לביטחונה הפיזי ו/או הרגשי יהיה זה לגיטימי לוודא חששות אלו באמצעים "לא כשרים" כי היא כבר "מספיק גדולה" ו"יודעת להסתדר" ו"לא צריכה לדווח להורים על כל פיפס"...

    שיחות איתה נחשבות בעינה כהצקות וכהורים חופרים והרי ביננו אנו יודעים כי בחוץ יש לא מעט מכשולים ועם כל הצורך והרצון לתת לה להתמודד יתכנו מצבים של נזק בלתי הפיך

    וכל העניין הוא בטח שלא על מנת לספק את יצר הסקרנות אלא אך ורק כדי לוודא שהיא בסדר

    אשמח לשמוע דעות ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הגבול בין פרטיות לחטטנות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ההודעה....

    דנה
    04/12/2015

    שלום,

    אני אימא קצת דאגנית


    ורציתי לשמוע את דעתכם,

    היכן עובר הגבול בין הצורך בפרטיות של "מתבגרת" בת 20 לבין הצורך של הוריה לדעת מה עובר עליה, והחובה שלהם להגן עליה ?????

    האם לטעמכם כאשר היא אינה דוברת אמת יהיה זה נכון לקרוא לה הודעות בטלפון ?


    כלומר - האם כאשר הוריה חוששים לביטחונה הפיזי ו/או הרגשי יהיה זה לגיטימי לוודא חששות אלו באמצעים "לא כשרים" כי היא כבר "מספיק גדולה" ו"יודעת להסתדר" ו"לא צריכה לדווח להורים על כל פיפס"...

    שיחות איתה נחשבות בעינה כהצקות וכהורים חופרים והרי ביננו אנו יודעים כי בחוץ יש לא מעט מכשולים ועם כל הצורך והרצון לתת לה להתמודד יתכנו מצבים של נזק בלתי הפיך

    וכל העניין הוא בטח שלא על מנת לספק את יצר הסקרנות אלא אך ורק כדי לוודא שהיא בסדר

    אשמח לשמוע דעות ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגבול בין פרטיות לחטטנות - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    05/12/2015

    לבתך בת העשרים זכות עקרונית לפרטיות, כך שאין זה נכון לקרוא הודעות בסלולארי שלה ללא רשותה, כמו שלא יהיה זה נכון לשקר לה. ישנם מקרים קיצוניים המגבילים את הזכות לפרטיות, כמו בגיר שאינו מסוגל לטפל בעצמו, מסכן את חייו או חיי אחרים וכד'. קצוות אלה אינם מוגדרים באופן חד ומחייבים שיפוט נקודתי לגוף המקרה. מהכתוב בהודעתך, איני בטוח שה"נזק הבלתי הפיך" לבתך עונה על קריטריונים אלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואם

    דנה
    05/12/2015

    אכן קיים סיכוי לנזק בלתי הפיך, גם רגשי וגם פיזי, אז הדברים נראים קצת אחרת ???
    לא מדובר באדם זר... בריאותה הנפשית והפיזית חשובה לנו מאד והיא בראש מעיינו
    ולעיתים אין דרך אחרת לדעת את האמת, גם לא דרך הטלפון השמור אצלה בצורה מיוחדת ומוגן בסיסמא
    אשמח אם תציע לי דרך מועילה ולגיטימית לתת לה את הכלים הנכונים להתמודד. כמובן לא בדרך של הטפה לא עושים ככה וככה ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואם - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    07/12/2015

    התשובה לשאלתך הראשונה היא כן. לעומת זאת, בקשתך ל"דרך מועילה ולגיטימית לתת לה את הכלים הנכונים להתמודד" משולה לרצון ללמוד את כל התורה על רגל אחת... לא ניתן לעשות כן בתשובה קצרה בפורום אינטרנטי - אך אפשרי בהחלט במסגרת שיחה של שעה עם איש מקצוע, ואשמח לסייע לך בזה. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו