חברים מתנהגים בקמצנות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חברים מתנהגים בקמצנות
    רחל
    09/05/2008

    יצאנו לפיקניק ביום העצמאות עם זוג חברים שאנחנו בקשרים מספר שנים.
    אשתי שמה לב כי הזוג התנהג בצורה קמצנית במהלך הפיקניק הבעל הלך לקנות קרטיבים רק לילדיו ולא שאל אם ילדיי גם כן רוצים .
    אנחנו תמיד כשאנחנו יוצאים איתם עם הילדים קונים ומכבדים גם את ילדיהם מבלי לעשות חשבון .
    התופעה הזו מוכרת לנו מכל מיני מפגשים קודמים אבל התעלמנו מהם בעבר והפעם קשה גם לי וגם לבעלי לבלוע את תופעת הקמצנות .
    אין כאן בעיית כספית שלהם או קשיים כלכליים הלואי על כל עם ישראל מצבם הכלכלים .
    מה לדעתכם עלינו לעשות:
    להתעלם מהסיפור .
    לנתק קשרים .
    להגיד להם שכך לא מתנהגים .
    להתנהג באותה צורה .
    מה עוד אפשר ?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חברים מתנהגים בקמצנות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לצביה

    טלי מנדיוק
    09/05/2008

    לצביה שלום רב,


    אין ספק שהתנהגותם של חבריכם מתסכלת.


    עם זאת, התנהגות מתסכלת זו בעצם פוגשת כל אחד באופן אישי במקום אחר ומיוחד משלו.

    רצוי שתבינו באיזו נקודה התנהגות זו נוגעת.

    אם החברים הם טובים וקרובים - ניתן לנהל איתם שיחה בעדינות וברגישות, דבר שעשוי לקרב ביניכם.

    לעשות מהלימון לימונדה.


    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו