בעלי אומר שאני בזבזנית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעלי אומר שאני בזבזנית
    אסתי
    12/05/2008

    שלום, יש לי בעיה רצינית עם בעלי, הוא בטוח שאני בזבזנית, בודק כמה כל דבר שקניתי עלה לי, עשה לי עניין שלם מתספורת של 500 ש"ח במספרה, ומצד שני הוא מבזבז חופשי על חבריו ומשפחתו, אני לא רוצה לריב איתו להתתחיל לערוך השוואות, מה עלי לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעלי אומר שאני בזבזנית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאסתי

    ד``ר חיים היילפרין
    13/05/2008

    את צריכה לתפוס עם בעלך שיחת נפש נינוחה – הרחק מהויכוחים וההתנצחויות שמתפתחים ביניכם תדיר סביב קניותייך – שבה תדברי איתו גלויות על מצוקתך לנוכח הרדיפות הבלתי פוסקות שלו, תראי לו את חוסר השוויון הבולט בין הוצאותיכם – אין שום סיבה מדוע לא לעשות השוואות אבל צריך לעשות זאת ברוגע, לא בריב – ותבקשי ממנו להגיע להסכמות ברורות לגבי ההוצאות "המותרות" לשניכם. במצב אידיאלי, תגיעו להבנה לגבי גובה סכומי הכסף שכל אחד מכם יכול להוציא (לחודש) בלי שהדבר יתקבל בביקורת. יש סיכוי טוב ששיחה שכזו תקדם את עניינך, אך אם אינך מצליחה להגיע איתו לידי הבנה, לא תיוותר לך ברירה אלא להבהיר לו את ההשלכות (המחיר) שיהיה להמשך הרדיפות – בעיקר התרחקות מצידך שעלולה בסופו של דבר לעלות לו בזוגיות איתך. ייעוץ זוגי עשוי לסייע לכם/לך מאד בעניין זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו