חרדה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חרדה
    בתיה
    19/03/2016

    שלום רב, שמי נוגה ואני בת 22. יש לי כבר בערך 5 שנים חרדה מלעזוב את ההורים, אני תמיד מרגישה שהם צריכים אותי (יש לי עוד אח אבל הוא בקושי בבית, ואמא שלי מובטלת שסובלת מקשיים נפשיים).
    הדבר הזה מאוד מפריע לי בחיי היומיום, אני מבטלת מפגשים חברתיים, וכשאני כן קובעת אני משתדלת לקבוע את זה בזמן שההורים שלי באירוע מחוץ לבית וכו'..
    אני יודעת שהפחד הזה לא רציונלי אבל איך משתחררים מזה? אני גם כנראה אתחתן בקרוב ואני ממש חוששת מזה, שכן אצטרך לעזוב את העיר (חבר שלי מאיזור אחר בארץ וכנראה נגור באיזור שלו), ואני מפחדת מלהיות רחוקה מהם ומה הם יעשו אם יזדקקו לי?
    אשמח לסיוע מכם, תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה - תגובה

    טלי מנדיוק
    20/03/2016

    נוגה'לה יקירה,

    כולי מלאת הערכה לרצון שלך ולאחריות שלך כלפי משפחתך.
    עם זאת, זה לא אומר שעליך לבטל את חייך.
    המשיכי את חייך, וסייעי להוריך ככל שתוכלי.
    עשי את המקסימום ואפילו יותר.
    אבל משם תשחררי ותמשיכי לחייך.
    הוריך צריכים אותך עד 120.
    הם זקוקים לבריאות שלך, לתפקוד הנורמלי שלך.
    ההליכה שלך לחיים שלך חשובה לך, אך לא פחות להוריך.
    שהרי אם תהרסי את חייך, איך תוכלי לסייע להם?
    הבנת?
    חייך הבריאים והתקינים יאפשרו לך תמיד לסייע להם.
    בנוסף, מציעה להגדיל אמונה ולהבין שלא הכל בידי האדם.
    יש לנו שליטה קטנה מאוד.
    אנו מחויבים לקחת אחריות לבחירה שהיא טובה ותקינה.
    והשאר?
    לא בידי האדם.

    בהצלחה גדולה,
    טלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו