כעסים ועלבונות האם יש הצדקה......................

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כעסים ועלבונות האם יש הצדקה......................
    אור
    25/03/2016

    שלום,
    ביני ובין ביתי בת 22, ישנן יחסים עם עליות ומורדות. היא טוענת שאני נעלבת מכל דבר קטן שקורה ביננו. לדוגמא: היא הביאה את הכלב שלה אלי ליום וחצי(היא מתגוררת עם החבר) . כשהיא חזרה לאסוף אותו היא בקשה ממני להוריד את הכלב שאלתי אותה עם היא לבד והיא אמרה לי שהיא עם החבר שהם ממהרים הביתה. הורדתי את הכלב היא ראתה אותי מהרחוב שאני מנסה לפתןח את הדלת כלב קטן תפסתי אותי בידיים ולא יצאה מהרכב לעזור, אמרתי לה שהם שניים למה היא אחד מהם לא עלה לקחת את הכלב והיא אמרה שהם מאוד ממהרים, ואני הרגשתי סוג של זלזול מהם כלפי. האם הרגשתי סוג של עלבון הוא במקום, או שמשהו אצלי "דפוק" סליחה על הביטוי.
    אודה על תשובתכם בהקדם.
    בברכה,
    אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כעסים ועלבונות האם יש הצדקה...................... - תגובה

    טלי מנדיוק
    26/03/2016

    לאור ערב טוב,

    עלבון הוא רגש טבעי שאדם חש עקב פרשנות מחשבתית שלילית כלפיו.
    הבעיה היא שאם האדם ילך אוטומטית עם המחשבות שלו - הן בדרך כלל יובילו אותו למחשבה לא חיובית.
    זה טבעו של אדם.
    העבודה הגדולה מאוד בחיינו היא לצאת נגד "הטבעי" הזה, ולבחור לחשוב חיובי.
    ככל שנתאמן לעשות זאת נכעס פחות, נעלב פחות וכו....

    לכן גם עם הבת וגם בכלל, תחליטי שבחיים האלה (שממילא הם מורכבים ומאתגרים) את בוחרת לחשוב חיובי.
    על הכל.
    תדוני את הסביבה תמיד לכף זכות.
    תמיד תחפשי את הטוב.
    ככה לא תעלבי.
    ואם כן... בקטנה.

    שבוע טוב!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו