מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יחסים עם גיסתי - האם אני חייבת לעזור ?אלה25/05/2016
שלום, רציתי להתייעץ. אני וגיסתי גרות באותה עיר והילדים שלנו באותם גילאים. הרבה פעמים היא משמיעה שאין לה מי שישמור על הילדים- כדי שתלך לאזכרה, למסיבה, לביקור, ללימודים וכו'- גם לי יש לימודים וסידורים ואני משתדלת להיעזר רק בבעלי ולא מבקשת עזרה ממנה, גם לא רומזת, וכאשר שומעת ממנה מתאספים אצלי רגשי אשמה - לפעמים אני עוזרת, ולפעמים אינני יכלה או לא מתחשק לי, אך לא יכולה להיפטר מהתחושה ש"אני חייבת, מצפים ממני וכו".
תודה על העצה!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יחסים עם גיסתי - האם אני חייבת לעזור ? - תגובה
טלי מנדיוק25/05/2016לאלה,
נתינה היא זכות גדולה בחיי אדם.
היא נותנת לאדם משמעות אדירה בחייו, ועוזרת לו להילחם בטבע האגואיסטי האנושי.
התפתחותו הפסיכולוגית של האדם קשורה מאוד ביכולת של האדם להיות בנתינה.
גיסתך עוזרת לך להיות בנתינה. וזה נפלא.
תרגישי חיובי וטוב עם הנתינה.
תרגישי חיובי גם לבקש כי את מסייע גם לאחרים להיות במצב של נתינה.
בברכה,
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיחסים עם גיסתי נתינה
אלה25/05/2016מסכימה איתך, בעבר עזרתי הרבה, אך כשחליתי והייתי צריכה עזרה היא לא הייתה שם בשבילי.
גם באופי מאוד קשה לי להגיד "לא " באופן כללי , אפילו שזה בא על חשבוני- ואני לומדת להגיד לא ולהרגיש בסדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

