יחסים עם גיסתי - האם אני חייבת לעזור ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יחסים עם גיסתי - האם אני חייבת לעזור ?
    אלה
    25/05/2016

    שלום, רציתי להתייעץ. אני וגיסתי גרות באותה עיר והילדים שלנו באותם גילאים. הרבה פעמים היא משמיעה שאין לה מי שישמור על הילדים- כדי שתלך לאזכרה, למסיבה, לביקור, ללימודים וכו'- גם לי יש לימודים וסידורים ואני משתדלת להיעזר רק בבעלי ולא מבקשת עזרה ממנה, גם לא רומזת, וכאשר שומעת ממנה מתאספים אצלי רגשי אשמה - לפעמים אני עוזרת, ולפעמים אינני יכלה או לא מתחשק לי, אך לא יכולה להיפטר מהתחושה ש"אני חייבת, מצפים ממני וכו".
    תודה על העצה!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יחסים עם גיסתי - האם אני חייבת לעזור ? - תגובה

    טלי מנדיוק
    25/05/2016

    לאלה,

    נתינה היא זכות גדולה בחיי אדם.
    היא נותנת לאדם משמעות אדירה בחייו, ועוזרת לו להילחם בטבע האגואיסטי האנושי.
    התפתחותו הפסיכולוגית של האדם קשורה מאוד ביכולת של האדם להיות בנתינה.

    גיסתך עוזרת לך להיות בנתינה. וזה נפלא.
    תרגישי חיובי וטוב עם הנתינה.

    תרגישי חיובי גם לבקש כי את מסייע גם לאחרים להיות במצב של נתינה.

    בברכה,
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יחסים עם גיסתי נתינה

    אלה
    25/05/2016

    מסכימה איתך, בעבר עזרתי הרבה, אך כשחליתי והייתי צריכה עזרה היא לא הייתה שם בשבילי.
    גם באופי מאוד קשה לי להגיד "לא " באופן כללי , אפילו שזה בא על חשבוני- ואני לומדת להגיד לא ולהרגיש בסדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו