הורה שמשיג שליטה מלאה על הילדים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הורה שמשיג שליטה מלאה על הילדים
    סיוון
    29/05/2016

    שלום לפורום,
    אני מנסה להבין איך לאבי ילדיי יש השפעה שלילית ושליטה מלאה על הילדים שלנו.
    אני בת 48 גרושה פלוס 3 בנים בגילאי 20,16,9 לאחר 20 שנות נשואין קשות(הבעל לעג על כל ההשקעה העצומה שלי בגידול הילדים,ניהל חיים כפולים שהתבררו בדיעבד וסרב לשתף פעולה בכל מה שקשור בילדים ).אני הצטיירתי בעיני הילדים כרעה כי אני מציבה גבולות ומחנכת לערכים,האבא מאפשר חופש מוחלט ,מבטל את הסמכות ההורית שלי בעיני הילדים,ומפצה את הילדים במתנות בגלל שלא מעורב ונוכח בחייהם ומצטייר כטוב וכיפי בעיני הילדים.את החלוקה הזו האבא יצר מההתחלה.הילדים גדלים בשתי מציאויות הוריות מנוגדות וזה פוגע בהתפתחות שלהם.עם תחילת הסדרי הראייה (לפני כשנתיים) הילדים חוזרים מבית האב מוסתים ומומרדים.ספרתי ממש בקצרה ואני מבקשת לקבל הסבר איך ילדים הופכים להיות תחת שליטתו המלאה של האבא.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הורה שמשיג שליטה מלאה על הילדים - תגובה

    טלי מנדיוק
    30/05/2016

    לסיוון שלום רב,

    את מתארת מצב לא נכון עבור הילדים. חבל מאוד.


    עצתי לך- להמשיך להיות מודל חיובי וחינוכי עבור הילדים.
    לנסות כל שביכולתך לראות את הטוב שיש באבא.
    לנסות לתקשר איתו באופן חיובי.

    בסופו של דבר תמיד "הטוב" מנצח את "הרע".
    והילדים יודעים להבדיל בין השניים.
    ומאמצים ערכים טובים.
    מה גם שאת מגדלת את הילדים והנך דמות משמעותית יותר.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו