מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איך עוצרים את הסבלאורית15/05/2008
שלום רב אני לא יודעת מאיפה להתחיל אני אנסה. אני נשואה 10 שנים יש לי 4 ילדים ב"ה. שני בנים ושני בנות. גילאי 9 8 7 ותינוקת מקסימה בת חמישה חודשים. עד כאן הכל בסדר אלא שנראה לי שאני חיה עם מפלצת נוראה ואיומה, בעלי מסוג הבעלים שמתעללים בי נפשית, מתרגז מהר, כועס מהר, צועק מאשים אותי בכל דבר שקרה לו אבל הכי גרוע הוא שכאשר זה קורה הוא אוסף את הבגדים שלו והולך להורים שלו, בטח תצפו שההורים שלו יגידו לו תחזור יש לך ארבעה ילדים אבל ההפך הוא הנכון הם כל הזמן אומרים לו תתגרש. אציין כי אני עובדת מדינה, עובדת משרה מלאה, מגיעה לבית שיעורי בית, מערכת אמבטיות עם התינוקת ובעלי כל הזמן ישן לו את שנת היופי שלו, הוא אומנם עובד עבודה פיסית קשה אבל בזה נגמר לו החיים והוא לא מוכן לעזור בבית או לנצל זמן איכות עם הילדים ואם אני אפתח את הפה הוא כל הזמן יגיד לי את אישה קשה, את אוהבת לעשות צרות,כשהוא עוזב את הבית אני כל הזמן מתקשרת מתחנננת אליו למרות שהדם עולה לי לראש כי הוא אומר לי נתתי לך הרבה הזדמנויות את לא תשתני, במה בדיוק יש לי להשתנות, מה כבר אני לא עושה. אני יודעת שהוא לוקח או לקח כדורים נגד חרדה ודיכאון, למרות שהראשונה שהיתה צריכה לקחת את זה , זה אני. לפני שבועיים אמרתי לו שהמצב בלתי נסבל נתקעתי בלי מטרנה לילדה באמצע הלילה והוא למרות שיש לו רכב אמר לי תעשי הליכה רגלית לסופר ותקני לה, אמרתי לו שכבר התמוטטתי ושהוא ילך כי אין לי כח הוא סירב בסוף התקשרתי לגיסי והוא קנה לי למחרת רבתי איתו על השינה שלו הוא לקח את הבגדים ועזב זה כבר שבועיים שהוא לא בבית. ממש קשה לי להתמודד עם הכל לבד, ואני כל הזמן מוצאת את עצמי משפילה את עצמי ומתחננת אליו שיחזור אלי, אני לא מבינה למה אני צריכה להראות לו את זה, אני אישה חכמה ואני יודעת שזה טעות וזה בכל זאת קורה לי, מה עלי לעשות ? קשה לי מאוד, אני לבד..............
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאורית
טלי מנדיוק16/05/2008לאורית שלום רב,
את נשמעת במצוקה גדולה.
גם אחרי לידה, גם עובדת, גם מטפלת לבד בילדים, גם קושי בזוגיות.
את עלולה להתמוטט. נפשית ופיזית.
עצתי לך לפנות לקבל עזרה והדרכה מקצועית חיצונית - באופן מיידי.
עשי כל שביכולתך לקבל סיוע מקצועי.
בהצלחה!
טלי מנדיוק
אשמח שתעדכני אותי שהתחלת לקבל עזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת מסכנה
לינדה17/05/2008אני מרחמת עלייך.....נראה לי שגברים לא מבינים שהם צריכים לעזור לאישה מידי פעם
הכי גרוע שהם מנסים לשנות אותך .....החוכמה היא להתרגל לדברים מסוימים בבן אדם ולא לנסות לשנות אותו הלוואי הלוואי היו מבינים את זה.....זה היה עושה הרבה אנשים למאושרים......לא יודעת מה להגיד לך קצת קשה לי להגיד תפ]רדי ממנו כשיש ל 4 ילדים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

