האם מדובר באלימות במשפחה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם מדובר באלימות במשפחה?
    לינוי
    18/09/2017

    שלום,
    אני נשואה ואימא לבת שבע ובת שמונה. בשנה האחרונה בעלי מקלל אותי, צורח עלי, וזורק דברים. אני מרגישה מאויימת. לרוב זה בנוכחות הבנות. האם מדובר באלימות? אני מטופלת אצל פסיכולוג, במידה ואספר לו על כך, האם הוא מחוייב לדווח? מה ניתן לעשות? אני ממש חוששת וחשה בושה גדולה.
    לינוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם מדובר באלימות במשפחה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלימות במשפחה

    ד``ר חיים היילפרין
    04/10/2017

    כן, מדובר באלימות, אלימות מילולית ואלימות פיזית נגד חפצים. הפסיכולוג שלך אינו מחוייב לדווח על כך וכדאי מאד שתספרי לו הכל. (להבדיל, אם שוטר היה מוזמן על ידך הביתה ורואה חפצים זרוקים ושבורים על הרצפה, הוא היה חייב לפי חוק לעצור את בעלך בשל ראיות נסיבתיות לאלימות, גם אם היית מתנגדת לכך). אינך צריכה להתבייש בהתנהגות בעלך - הוא זה שצריך להתבייש - אך וודאי שעליך להגן על עצמך ועל ילדיך מפני האלימות שלו, ותלונה במשטרה והמעצר המנדטורי שיבוא בעקבותיו הם התחלה מצויינת. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו