מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעיה עם ההוריםשירן23/05/2008
היי לפני כחודש וחצי אני והוריי התנתקנו בשל בעיות שהצטברו במהלך השנים ובעבר כבר היה נתק של שנה וחזרתי הביתה והכול היה טוב אבל עד שהיה לי חבר שזה היה לפני 4 חודשים הם התחילו לנהל לי את החיים אני בת 20 כבר וכול החיים הם אמרו לי מה לעשות ולי היה חוסר ביטחון עצום בבית כך שאף פעם לא אמרתי מה מפריע לי ותמיד עשיתי מה שהם אמרו לי וגם שהתחלתי לצאת עם חבר שלי לפני 4 חודשים זה השפיע על הקשר כי ההורים שלי ניתבו לי את הקשר וכמה פעמים כמעט נפרדנו בגלל זה אני וחבר שלי. וחשוב לי לציין שאני לא גרה עם אבא שלי מגיל 4 לאמא שלי יש חבר כבר 15 שנה ואנחנו גרים איתו והוא זה שגידל אותי מגיל קטן אבל איתו לא הסתדרתי המון שנים גם אליו היה לי חוסר ביטחון גדול וכול מה שהוא אמר לי עשיתי גם אם זה לא מצא חן בעיניי .אני פשוט פחדתי להגיב ולהגיד את דעתי החוסר בטחון הזה נבע שנולדתי זה נוצר ממכות ןצעקות שהייתי מקבלת מאבא שלי .אז היום אני שוב פעם לא גרה בבית הקשר התנתק לחלוטין זה קרה שהם אפילו עוד לא הכירו את חבר שלי היום הסיפור קצת מסובך אני גרה אצל חבר שלי כבר חודש בבית של ההורים שלו אני מסתדרת עם ההורים שלו. אני יודעת שזה לא דבר תקין אחרי 3 חודשים שהכרתי אותו אני הולכת לגור אצלו. ונוצר רושם מאוד לא טוב על ההורים שלי ממנו וגם מצד שני הוא לא מוכן להכיר את ההורים שלי בחיים גם בגלל מה שהם עשו לי אני סבלתי המון בבית ןשתקתי וגם בגלל שהם עוד לא הכירו אותו וכבר הם התחילו לקרוא לא זבל וחלאה וכול מיני שמות כאלה. הקשר שלי עם ההורים לא יחזור עוד הרבה שנים אני יודעת את זה. קרה כזה בלגן שלא נדבר על חבר של אמא שלי שאיתו בכלל התנתקתי והוא לא מוכן לשמוע את השם שלי בבית .אמא שלי גם לא אבל היא מושפעת ממנו בהרבה דברים אני יודעת. וגם לה יש חוסר בטחון כלפיו אמא שלי יש לה הרבה בעיות איתו אז בקיצור אתמול הלכתי לפגוש את אח שלי הקטן יש לי שני אחים אחת תאומה והשני בן 11 אבל הוא הבן של החבר של אמא שלי הלכתי לפגוש אותו עם חבר שלי חשוב לי לציין שנורא קשה כול הקטע הזה עם האחים אני יכולה לראות אותם מדי פעם רק שהם בחוגים או במסגרות אחרות. אבל לא בבית ולא באזור של הבית .את אחותי לא ראיתי מאז שעזבתי את הבית כי לא יצא לי ללכת למקום שיש לה פעילויות שם בערבים. היא נכה יש לה שיתוק מוחין ןהיא לא יכולה לפגוש אותי בעצמה .כך שאני צריכה לעשות זאת תמיד. היא תלויה באמא שלי .אז לא ראיתי אותה רק דיברתי בטלפון ובכינו המון ביחד כי ידענו שהביתה אני לא יחזור עוד המון שנים .אם בכלל. ואת אח שלי ראיתי אתמול פעם שנייה. נורא חשוב לי להגיד לו המון שמה שקרה בבית זה לא קשור אליהם ואני ימשיך לדבר איתם ולראות אותם שאני אוכל כי בבית הם מדברים עלי רעות ואני לא רוצה שהם יקבלו את זה האחים שלי. לפחות הם נשארו לי. אמא לי שלחה לי הודעה היום בבוקר "יזבל עוד פעם אחת את תפגישי בין החלאה שלך לילדים שלי זה לא יהיה טוב" מה אני עושה לגבי זה? זה לא פייר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשירן
טלי מנדיוק25/05/2008לשירן שלום רב,
סליחה על התשובה המאוחרת. היתה תקלה במעבר השאלות למחשב.
מאוד הצטערתי לשמוע על הסבל הרב אותו את עוברת.
אולם את כבר בת 20. לכאורה בוגרת. לקחת החלטה ולהחלטה זו יש השלכות לטוב ולרע.
את רוצה לפחות להיות בקשר עם אחיך ואת צודקת.
את מציעה לך לפנות לפקידת סעד לסדרי דין במקום מגוריך, כך שהיא תאפשר לך דרך בית המשפט הסדרי ראיה עם אחיך ואחיותיך.
תהיה חזקה - ותשמרי על עצמך!
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

