קשר עם בעלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קשר עם בעלי
    חן
    26/05/2008

    שלום, בעלי ואני כבר לא ישנים יחד מספר שנים, הוא נוהג לישון על הספה, הוא טוען שיותר נוח לו לראות טלויזיה, הילדים כבר רגילים לזה, מלבד זאת היחסים בינינו לא ממש/ טובים, איני מרגישה שאני יכולה לשוחח איתו על הרבה נושאים ואיני פתוחה איתו, יש לי הרבה סודות ממנו רק מפחד לשתף אותו כי דעותיו מאוד שמרניות, כך הוא גם עם הילדים, אני יודעת שיהיה לי טו בבלעדיו כי הוא חוסם אותי, אך אני לא בטוחה שלילדים יהיה טוב בלעדיו וכרגע זה השיקול שלי, אני לא יודעת בכלל איך להתחיל לתקשר איתו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשר עם בעלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחן

    ד``ר חיים היילפרין
    27/05/2008

    את מתארת מצב בעייתי מאד בשפה מאופקת... וחבל שהגעתם לידי כך. אין ספק שיש צורך לרענן את התקשורת – ואת הקשר – ביניכם (הרבה לפני שתשקלי פרידה), והדרך הפשוטה לעשות כן היא לזמן אותו לשיחת נפש (אולי בבית קפה או על בטיול ערב על שפת הים). עצה ריאלית יותר עבורך היא לגשת למטפל משפחתי מיומן (לבדך, בשלב זה), ולפעול ע"פ הנחיותיו. אשמח לעזור לך בזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו