אבא מגונן יתר על המידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אבא מגונן יתר על המידה
    נעמי
    28/08/2018

    אמא שלי נפטרה לפני כמה שנים, אח שלי הגדול נשוי וגר בחו"ל, זה רק אני ואבא שלי. אני גרה מחוץ לבית כבר כמה שנים. אבא שלי מתקשר אלי כל יום, אם אני לא עונה הוא ממש נלחץ, יכול להתקשר לחברות שלי. כשאני אצלו בבית אני צריכה לדווח לו לאן אני יוצאת ועם מי ומתי אני חוזרת. הוא לא יירדם עד שאחזור, אז פשוט הפסקתי לצאת כשאני אצלו. אני עוד מעט בת 30 ואני לא רואה איך זה יכול להשתפר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אבא מגונן יתר על המידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבא מגונן יתר על המידה

    סימונה פלג
    28/08/2018

    ערב טוב נעמי.
    אכן השיפור יבוא אך ורק ממך. למה כוונתי? כשאנחנו רוצים ליצור שינוי כלשהו. זה יבוא אך ורק מעצמינו. לא נול להשפיע על האחר. מה כן. עצם ההתייחסות האחרת שלנו למצב מסוים יכולה להשפיע על הצד השני.
    נראה שאביך מגונן יתר על המידה וזה מה שמעסיק אותו כל היום. שהרי את היחידה שבאמת נמצאת לידו, לצידו.
    לדעתי אם את רוצה לצאת לאנשהו, צאי, תבלי. בלי קשר אם נרדם או לא נרדם.
    אם הוא מתקשר לחברותייך כל הזמן. הן צריכות להחליט מה לעשות עם הטלפונים האלה.
    אנני אומרת חלילה לא להתיחס למה שקורה ומה אביך עושה. נהפוך הוא. היי בת נאמנה, דואגת ואוהבת לאביך לצד נאמנות ורצון למה שאת רוצה לעצמך.
    היי שלמה עם כל יציאה לבילוי. והוא יצטרך ללמוד לחיות עם זה. אך,,,שימי לב. היי שלמה עם מה שאת עושה. כשאת תנהגי מהמקום הזה. זה המסר שיעבור אליו.
    בבררכת
    שנה טובה. סימונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו