איך להגיב??

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך להגיב??
    חוה
    01/06/2008

    שנינו נשואים עשרות שנים ועובדים מחוץ לבית. ביקשתי מבעלי שפעם ביום ירים אלי טלפון לדקה אחת בלבד מתוך 7 שעות עבודה שעובד, וידרוש לשלומי, ויגלה התעניינות בי, לקבל תשומת לב, וזה דרך חיזור- הוא לא עושה זאת בטענה ש"שוכח" שיש כאלה בעבודה שלו שמסיחים את דעתו ולא עושה זאת בכוונה. וכשאני ארמתי אליו טלפון בכדי להיות היוזמת...., מה היתה תגובתו? :"תרימי אלי טלפון רק למקרים דחופים בלבד ואת שאר הדברים יכולים לדבר בבית..". נפגעתי מאד, שאחרים אצלו במקום הראשון ואני האחרון, ואני מרגישה זלזול אדיר ומובנת מאליו. נשבעתי שארים אליו טלפון רק למקרים דחופים בלבד!!!, אני מרגישה דחוייה, בעלי גורם לי להתרחק ממנו וכולם אצלו במקום הראשון. מה לעשות?? תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך להגיב??

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחוה

    טלי מנדיוק
    01/06/2008

    לחוה שלום רב,



    נשמע כי התקשורת הזוגית שלכם בעניין הטלפונים במהלך היום - לא מובנת.

    אני מציעה שתנסי להסביר לבעלך את חשיבות עניין הטלפונים במהלך היום, הסבירי לו את אשר על ליבך.

    במידה ואינך מצליחה לקבל ממנו ולו הבנה בנושא, אני מציעה שתפנו אפילו לשיחה אחת או שתיים עם איש מקצוע שינסה לגשר ביניכם, ולעורר אמפטיה והבנה אצל שניכם.

    לא להתייאש....

    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו