בעיה עם ההורים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה עם ההורים
    אנונימית
    08/06/2008

    היי,
    אני בת 14 ויש לי אחות אחת גדולה...
    מהיום שאני מכירה את עצמי ההורים שלי תמיד רבו, אף פעם לא אמרו מילה יפה אחד לשניה, אף פעם לא ישנו ביחד וכו'...
    אמא שלי תמיד צועקת, מקללת, רבה ואבא שלי זה שבדרך כלל שותק ועושה הכל כדי שהיא תפסיק.
    לפעמים העדפתי שהם פשוט יתגרשו וכל הסיפור ייגמר ואני אוכל לעבור יום אחד שקט בלי לשמוע אותם רבים....
    עכשיו היה השיא, הם התחילו לריב ואמא שלי התחילה לצעוק בחוץ על אבא שלי ולקלל אותו..אחותי ואבא שלי כרגיל אמרו לה שהיא חולת נפש וזה עוד יותר עיצבן אותה....היא נכנסה הביתה והתחילה להשתולל ולצעוק ואמרה שאם הוא לא יוצא מהבית היא לא תפסיק, אבא שלי לא רצה לצאת והיא המשיכה לצעוק איזה שעה ככה תוך כדי שאני ואחותי מנסות לשכנע אותו שיילך....אמא שלי זרקה דברים ופגעה באבא שלי....וכל הזמן אמרה שיעז לגעת בה כי היא תשלח אותו לכלא...אבא שלי כבר החזיק את הטלפון ורצה להתקשר למשטרה.....לא נתנו לו להתקשר והוא אמר שהוא יילך רק אם אני ואחותי נבוא איתו....אחותי ישר אמרה לו שהיא תבוא איתו ואני נכנסתי לחדר והתחלתי לבכות כמו שבחיים לא בכיתי...אבא שלי נכנס והתחיל לבכות איתי...זאת הפעם הראשונה שאני רואה אותו בוכה...
    הוא התחנן אלי שאני אלך איתו כי הוא לא רוצה להשאיר אותי לבד עם אמא שלי.....אמא שלי נכנסה וצעקה עליו שיעזוב אותי ושאני נשארת איתה....בסוף החלטתי להישאר בבית כי לא רציתי להשאיר את אמא שלי לבד ואבא שלי בסוף הלך....אמא שלי אמרה לי שאם אני רוצה שאני אלך איתו ושאני בחיים לא אחזור הבית...
    אני לא יודעת מה לעשות, הפעם הם באמת רציניים...אני לא רוצה להשאיר את אמא שלי לבד אבל מצד שני אני יודעת שהחיים שלי יהיו רעים איתה.....מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה עם ההורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבת ה-14

    ד``ר חיים היילפרין
    11/06/2008

    הצטערתי לקרוא על החוויה המזוויעה שעברת... לצערי, באמת אין הרבה שאת יכולה לעשות כאן. אני מניח שאם הוריך יחליטו להיפרד תצטרכי לתמרן בין שניהם, בלית ברירה, עם כל הקושי והכאב שבדבר. כדאי לך בכל מקרה לשוחח על כך, אולי על בסיס קבוע (אם אפשר), עם אדם בוגר ומקצועי כמו יועצת או פסיכולוגית בית הספר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש מה לעשות!

    איתי בן ישראל
    13/06/2009



    אל תחשבי על אמא שלך. תחשבי על עצמך. לפי מה שאת מספרת, אמא שלך מגיבה באלימות ובהיסטריה ואין שום סיבה שתחיי עם אדם כזה. נשמע שאבא שלך רוצה להגן עלייך מהטירוף והאלימות של אמא שלך, אז תני לו להגן עלייך כי בשביל זה יש אבא! אבא שלך נשמע אדם יותר נורמאלי, אבל אולי יש דברים שלא סיפרת עליו... בכל מקרה אל תרחמי על אמא שלך, זה לא התפקיד שלך לרחם עליה, אלא להיפך, זה התפקיד שלה לרחם עלייך, ולא נראה שהיא עושה את זה. אמא שאומרת לבת שלה שאם היא תלך היא לא תוכל לחזור, לא ראויה לדעתי להיקרא אמא.

    בגיל 14 יש לך כבר את היכולת לבחור איפה להיות ועם מי להיות. אם תבחרי עכשיו את הבחירה שבאמת טובה בשבילך ושבאמת גורמת לך להרגיש יותר ביטחון ושמחה, תחסכי לעצמך לא רק סבל עכשיו, אלא גם צלקות נפשיות שיכולות לגרום סבל בעתיד.
    תבחרי מה שטוב לך, בלי לחשוב על ההורים שלך! אני יודע שזה קשה, ולא רק לאדם בן 14, אלא גם לאדם בן 40, כי הנטייה הזו לחמול ולרחם על ההורים שלנו על חשבון הצרכים שלנו, ובנוסף תחושת התלות בהם, קיימת בנו מגיל ילדות ואפילו ינקות...אל תפלי למלכודת הזו! תדאגי קודם כל לעצמך ותמיד תלכי עם מי שגורם לך לחוש אהובה ובטוחה בין אם זה אבא שלך, אחותך הגדולה, או כל אחד אחר שמוכן לתמוך ולעמוד לצידך באמת ובתמים!



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו