קשה לי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קשה לי
    לורין
    11/06/2008

    שלום
    אני בת 34, בעלי ואני באותו גיל וכן אותו מזל, יש לנו 3 ילדים, בת 11.5 בן 9.5 ובת 7.5.
    בעלי הוא כוחני מדבר אלי בגסות לא יוזם שיחות איתי דורש ממני הרבה יחס ולא נותן לי יחס ופרגון.
    בתקופה האחרונה מצאתי בפלאפון שלו הודעות מאישה וכששאלתי אותו הוא אמר לי שזו סתם מישהי שהוא והחברים שלו מדברים איתה סתם בשביל הצחוק והיא מאוד מכוערת ומטומטמת.
    מאז הוא מקבל שיחות מוסתרות לפלאפון שלו.
    אני עשיתי כאילו האמנתי לו אך משהו פנימי אצלי נפגע מצד אחד הרגשתי כעס ומצד שני הרגשתי אהבה כלפיו.
    הבעיה השנייה שלי איתו היא שהוא מבלה הרבה זמן עם חברים שלו,וביום רביעי שעבר הוא יצא מהבית והלך לשבת עם החברים שלו בחורשה כמו שהם רגילים תמיד לעשותמשעה 4:00 וחזר בשעה 10:00 יש לציין שכשיצא הוא חשב שאני ישנה אז יצא בלי להגיד לי וכשהתקשרתי אליו הוא אמר שהוא לא יאחר ובכל זאת איחר.
    יום למחרת בבוקר אני התעצבנתי ואמרתי לו שמה שהוא עושה לא מקובל עלי, ומאז הוא לא מדבר איתי.
    עבר כבר שבוע והוא לא דבר איתי.
    אשמח לקבל תשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשה לי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללורין

    טלי מנדיוק
    12/06/2008

    ללורין שלום רב,


    את מתארת מצב בו את נתונה לאלימות נפשית מצידו של בעלך.

    אין סיבה שתסכימי להתנהגות שכזאת כלפיך.

    אני מציעה לך לפנות באופן מיידי ודחוף לקבל עזרה מקצועית.

    ניתן לקבל עזרה בתחנות למניעת אלימות במשפחה באיזור מגוריך.

    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו