מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איך מחליטים?גילי17/06/2008
הי, אני בת 26 ולאחרונה נפרדתי מחבר שלי לאחר 4.5 שנות חברות. אני אדם מאוד מתלבט מטבעי, ומזה זמן רב מצאתי עצמי מתלבטת האם להמשיך את הזוגיות או להפרד, צעד שכמובן לא הועיל לביסוס הזוגיות. הזוגיות שלנו מתאפיינת מזה זמן מה בחוסר סבלנות הדדי ואנו רבים הרבה. מצד אחד קשה לי לוותר עליו, שכן יש לנו חברות אמיתית ותקשורת טובה ואני מניחה שההתלבטות שלי תהיה לגבי כל בן זוג, ומצד שני אני כאמור לא יודעת מה אני רוצה...לפעמים אני חושבת שכדאי שאצא עם אנשים נוספים כדי לבדוק את הרצון האמיתי שלי. חבר שלי רוצה לחזור, ואני אמביוולנטית. מה שכן, אני יודעת שאם אכן נחזור זה חייב להיות תוך כדי התמודדות עם המצב והליכה לטיפול זוגי. התוודעתי לשיטת "אימאגו" וזו נשמעת לי התחלה טובה. שאלותיי הן - האם לדעתכם כדאי לי ללכת לטיפול לאור העובדות והאם תוכלו להמליץ לי על מטפלים. מצאתי את מכון שינוי בהרצליה, אך אינני רוצה ללכת למקום מבלי לקבל המלצות תחילה.
תודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למתלבטת
טלי מנדיוק17/06/2008שלום רב,
4.5 שנים של קשר שיש בו "...חברות אמיתית ותקשורת טובה....." בהחלט שווה הליכה לטיפול זוגי.
ואם בשיטת האימגו שווה עוד יותר.
1. כאפשרות ראשונה אני דווקא ממליצה לכם על סדנא בת 3 ימים של אימגו. המנחים המקוריים מגיעים לארץ פעמים בשנה. לדעתי הם אמורים לתת סדנת אימגו באוגוסט. צלצלי לאגודה לטיפול משפחתי 097467064 וקבלי פרטים. את יכולה לצלצל גם אלי אשמח לתת לך עוד אינפורמציה.
סדנא מקסימה ונהדרת!!!
2. אם אין מקום ופיספסתם, בהחלט אפשר לגשת לקבל טיפול זוגי לפי שיטת האימגו. (ובסיום הטיפול לעשות את הסדנא)
איך לבחור מטפל באימגו? רצוי שיהיה עם הסמכה קלינית בטיפול באימגו. ובעלי הסמכה אין הרבה בארץ. הרבה מטפלים עובדים אימגו, אבל רובם לא מוסמכים.
אשמח שתגיעו אלי.
אם לא, שוב פנו לאגודה לטיפול משפחתי קבלו רשימה באזור מגוריכם.
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

