לא אוהבת את הבעל של האחות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא אוהבת את הבעל של האחות
    דנית
    29/06/2008

    שלום, אני לא אוהבת את בעלה הטרי של אחותי, ניסיתי להכירו, לתת לו צאנס אבל הוא מתייחס אליה ממש גרוע, הוא אדם שובניסטי ברמות והוא פש/וט מתנהג כמו ענתיקה, איני מסוגלת לשהות הרבה במחיצתו ולכן הקשר עם אחותי בסכנה כי היא לא כל כך יוצאת מהבית בלעידו וכודמה ואני לא יודעת מה לעשות, אם להגיד לה ולצער אותה, או להיות צבועה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא אוהבת את הבעל של האחות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדנית

    טלי מנדיוק
    04/07/2008

    לדנית שלום רב,


    סליחה על האיחור במתן תשובה. הסיבה בעיות קשר במחשבים של האתר. יטופל.

    לשאלתך:

    כפי שאת כותבת הוא בעלה. לטוב ולרע. על חולשותיו ועל יתרונותיו.
    אם הוא אינו מוצא חן בעיניך שימרי על יחסים נימוסיים וקורקטים איתו.
    לגבי האחות - אם את בקשרי חברות עימה את יכולה לומר לה בעדינות מה דעתך על התנהגותו. יתכן ודעתך חשובה לה.

    "הניחי" לזוג הצעיר ולכי לדרכך לחייך שלך.

    בהצלחה לכולכם!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו