חשדות וחששות שאבי בוגד באמי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשדות וחששות שאבי בוגד באמי
    חסוי
    19/07/2008

    בזמן האחרון אבא שלי במין דיכאון כזה, הוא מבלה את רוב זמנו במשרדו... אני לא רוצה לספר יותר מדי פרטים במקרה ויראה את ההודאה הזו. אבי ואמי כביכול לא כלכך מאוהבים ומתרגשים מאחד את השנייה אבל הם מחזיקים מעמד בשבילי ובשל אחיי. בכל מקרה אמא שלי דיברה איתי ואמרה לי משפט כזה "אם אבא רוצה לצאת עם אחרות לא מפריע לי כל עוד אני לא יודעת מזה" ואני פשוט נכנסתי לשוק. שלאמא שלי לא אכפת אם אבי יבגוד בה, אמא שלי בן אדם שלא משקר, ושאלתי אותה אם היא בוגדת באבי והיא נשבעה שלא. אני בנאדם שצריך לסמוח על קרוביו אני בן/ת 13 עוד מעט 14. ואני חדשנ/ית מאז אני התחלתי לחשוד קצת, אבי ואמי לא כלכך קרובים? אבא שלי מבלה את רוב זמנו במשרד? משהו מוזר פה... ולא שמתי לב לכך עד עכשיו, ואני רוצה שאבא שלי יהיה כנה איתי ולא יצא עם נשים אחרות מאוחרי גבי מאחור כל המשפחה! מספיק לי גם ככה שאני אהיה בדיכאון בגלגל שהוא יוצא עם אחרות. אבא שלי פתאום הכין לעצמו משתמש בMSN והוא שם תמונות שלו והוא מדבר הרבה, הוא אומר שאלו מטופלים וחברים, אבל זה מפחיד ואני לא בטוח/ה שזה נכון, אני לא חושב/ת שאני סתם חושד/ת, ואני לא אתן לו לבגוד באמי! ברגע זה אני בוכה, כי אני בדקתי בזיכרון של המחשב שמות של אתרים והיה אתר הכרויות, ורוב הנשים היו בגיל שלו אבי בן 53! אני מפחד/ת אני לא יודע מה לעשות אני יודע שאני אמור לדבר איתו, אבל זה פשוט קשה מדי. אני הולכ/ת לחשוד כל הזמן ולבכות הרבה :( עכשיו הוא יושב כבר שעתיים במחשב למטה נעל את הדלת ואמר שהוא רוצה פרטיות! זה פשוט לגמרי נשמע כמו בגידה אני לא יכול/ה יותר תנו הצעות בבקשה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחסוי

    טלי מנדיוק
    20/07/2008

    לנער/ה שלום רב,


    אכתוב תשובה כאילו מדובר במין נקבה.

    את צעירה מאוד ולכן חשיפה ממערכת היחסים של הוריך מאוד מצערת ומדאיגה אותך.

    אולם אין מנוס, את חייבת לערב מבוגר בתוך המשבר הזה.

    כמובן הכי רצוי היה שתערבי את הוריך בתחושותיך הקשים. ותבקשי מהם עזרה. אולם אם אין

    אפשרות אולי תנסי לערב דוד, דודה, סבתא... מישהו מהסביבה הקרובה והאמינה עליך.

    אין סיבה שתקחי על עצמך את המשבר הזוגי של הוריך.

    הוריך הם אנשים מבוגרים ולכן הם מתמודדים שונה עם המשבר שלהם. את מאוד צעירה ועלולה

    להינזק אם לא תקבלי עזרה והבנה לכל המשבר.

    אנא פני לעזרה,

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו