מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חשדות וחששות שאבי בוגד באמיחסוי19/07/2008
בזמן האחרון אבא שלי במין דיכאון כזה, הוא מבלה את רוב זמנו במשרדו... אני לא רוצה לספר יותר מדי פרטים במקרה ויראה את ההודאה הזו. אבי ואמי כביכול לא כלכך מאוהבים ומתרגשים מאחד את השנייה אבל הם מחזיקים מעמד בשבילי ובשל אחיי. בכל מקרה אמא שלי דיברה איתי ואמרה לי משפט כזה "אם אבא רוצה לצאת עם אחרות לא מפריע לי כל עוד אני לא יודעת מזה" ואני פשוט נכנסתי לשוק. שלאמא שלי לא אכפת אם אבי יבגוד בה, אמא שלי בן אדם שלא משקר, ושאלתי אותה אם היא בוגדת באבי והיא נשבעה שלא. אני בנאדם שצריך לסמוח על קרוביו אני בן/ת 13 עוד מעט 14. ואני חדשנ/ית מאז אני התחלתי לחשוד קצת, אבי ואמי לא כלכך קרובים? אבא שלי מבלה את רוב זמנו במשרד? משהו מוזר פה... ולא שמתי לב לכך עד עכשיו, ואני רוצה שאבא שלי יהיה כנה איתי ולא יצא עם נשים אחרות מאוחרי גבי מאחור כל המשפחה! מספיק לי גם ככה שאני אהיה בדיכאון בגלגל שהוא יוצא עם אחרות. אבא שלי פתאום הכין לעצמו משתמש בMSN והוא שם תמונות שלו והוא מדבר הרבה, הוא אומר שאלו מטופלים וחברים, אבל זה מפחיד ואני לא בטוח/ה שזה נכון, אני לא חושב/ת שאני סתם חושד/ת, ואני לא אתן לו לבגוד באמי! ברגע זה אני בוכה, כי אני בדקתי בזיכרון של המחשב שמות של אתרים והיה אתר הכרויות, ורוב הנשים היו בגיל שלו אבי בן 53! אני מפחד/ת אני לא יודע מה לעשות אני יודע שאני אמור לדבר איתו, אבל זה פשוט קשה מדי. אני הולכ/ת לחשוד כל הזמן ולבכות הרבה :( עכשיו הוא יושב כבר שעתיים במחשב למטה נעל את הדלת ואמר שהוא רוצה פרטיות! זה פשוט לגמרי נשמע כמו בגידה אני לא יכול/ה יותר תנו הצעות בבקשה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחסוי
טלי מנדיוק20/07/2008לנער/ה שלום רב,
אכתוב תשובה כאילו מדובר במין נקבה.
את צעירה מאוד ולכן חשיפה ממערכת היחסים של הוריך מאוד מצערת ומדאיגה אותך.
אולם אין מנוס, את חייבת לערב מבוגר בתוך המשבר הזה.
כמובן הכי רצוי היה שתערבי את הוריך בתחושותיך הקשים. ותבקשי מהם עזרה. אולם אם אין
אפשרות אולי תנסי לערב דוד, דודה, סבתא... מישהו מהסביבה הקרובה והאמינה עליך.
אין סיבה שתקחי על עצמך את המשבר הזוגי של הוריך.
הוריך הם אנשים מבוגרים ולכן הם מתמודדים שונה עם המשבר שלהם. את מאוד צעירה ועלולה
להינזק אם לא תקבלי עזרה והבנה לכל המשבר.
אנא פני לעזרה,
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

