בעיה או לא?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה או לא?
    ליאן
    20/07/2008

    למומחים שלום רב...!!! אני בבעיה ומקווה שתוכלו לעזור לי.. אז ככה.. אני עכשיו בחול.. ואמא שלי לפני שתסנו עסתה כמה עברות. היא קנתה כמה דברים לא כ"כ הרבה נתנה צ'קים שלה... והצ'קים הם אחרי תאריך הטיסה.. זאת אומרת שהיא טסה מבלי לשלם.. אני בן 17 ואני רוצה לשלאול האם אני יוכל לחזור לארץ? אומרים לי שכן.. כי זה לא קשור אלי זאת אמא שלי... אבל רציתי לשמוע את דעתכם? אני יוכל להגיע לארץ לבקר ץ'חברים? או לחזור לחיות בארץ ישראל.. לבד ללא ההורים שלי שעברו על החוק...??? בבקשה תעזרו לי... בתודה רבה.. יעקב א

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה או לא?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליעקב

    ד``ר חיים היילפרין
    21/07/2008

    אם קניתם בשעתו כרטיסי טיסה הלוך-חזור, מן הסתם תוכל לחזור לארץ ללא בעיה (ואולי תצטרך לקנות כרטיס חזרה נוסף). אם לא אתה הוא זה שעברת את העבירה, לא יקרה לך דבר כשתחזור. כאשר אמך תחזור (נדמה לי שגם היא בחו"ל, אך זה לא לגמרי מובן ממכתבך), היא תצטרך כמובן לשלם את החובות שיצרה טרם הטיסה ואולי גם להתמודד עם ההשלכות הפליליות של פיזור ההמחאות ללא כיסוי (אף כי נושא זה שייך יותר לדינים אזרחיים, לא לפליליים). בכל מקרה, נשמח לראות אותך חוזר ארצה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו