לרוב ביקורות שליליות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לרוב ביקורות שליליות
    חסוי
    27/07/2008

    היי אני בת 24 יש לי משפחה נהדרת יוצא לי לרוב שאני מרגישה חסרת ביטחון עם אבא שלי. כי אני יודעת שעל כל דבר שאני יאמר או יגיד יהיה לו משהו שלילי להגיד לי כאילו כבשה שחורה, הרגשה כאילו כולם בסדר ואני לא. אני התבגרתי והבנתי שאני לא יכולה לבקש סליחה על מה שאני ומי שאני.. אני בחורה טובה... הוא מאוד אוהב אותי.. אבל יש פעמים שהוא מקניט אותי.. וזה מוריד לי את הביטחון... והסביבה שלי אנשים חדשים שאני מכירה רובם מתרשמים ממני בגלל זה אני רוצה לטוס לחודשיים לשכוח מהכל.. אולי אני יכיר את עצמי יותר טוב אף פעם לא הרגשתי כמו התקופה הזאת שאני פשוט רוצה לצאת מהבית, להסתדר.. אני לא מרגישה שמצליח לי כ"כ אבל אני איכשהו אופטימית חשבתי אולי ללכת ליעוץ, אולי יש משהו שרואים בי ואני לא רואה. רק ממנו אני לא יכולה לקבל את הביקורות כי זה נורא כואב אשמח לקבל עצה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לרוב ביקורות שליליות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביקורת שלילית מאבא

    טלי מנדיוק
    27/07/2008

    שלום רב,


    העולם נחווה באופן שונה מאדם לאדם.
    אדם שחווה שלילי, שרואה את החצי כוס הריקה - בדרך כלל גם מתקשר עם הסביבה באופן שלילי וביקורתי.

    חשוב שתביני - שהביקורת שלו קשורה לאישיות שלו, לראיית העולם שלו, לקושי שלו לתת חיזוק או פידבק לך.

    את כבר בוגרת, ויכולה להבין את זה מבחינה הגיונית.

    אני מציעה :

    1. לשוחח עימו בנושא.
    2. אם השיחות לא יעזרו - להתרחק מהמקום המדכא הזה עבורך, להיות יותר במקומות חיוביים ואשר נותנים לך בטחון, חיזוק והרגשה טובה.

    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביקורת שלילית

    חסוי
    27/07/2008

    אני יכולה לדבר איתו,ואף עשיתי את זה כמה פעמים והוא פשוט מתעצבן ומתרגז ומאשים אותי.. ושוב הניסוחים והתאוריות שלו נשמעים האמת שאפשר להתייעץ איתו על כל נושא בעולם.. והוא מאוד עוזר והוא בן אדם טוב.. אבל אני לוקחת את מה שהוא אומר לצומת ליבי.. ובסופו של דבר השורה התחתונה היא שאני מתנהגת כחסרת ביטחון.. אני כרגע לא יכולה לעזוב את הבית.. ואני מאוד קשורה להורים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו