מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לרוב ביקורות שליליותחסוי27/07/2008
היי אני בת 24 יש לי משפחה נהדרת יוצא לי לרוב שאני מרגישה חסרת ביטחון עם אבא שלי. כי אני יודעת שעל כל דבר שאני יאמר או יגיד יהיה לו משהו שלילי להגיד לי כאילו כבשה שחורה, הרגשה כאילו כולם בסדר ואני לא. אני התבגרתי והבנתי שאני לא יכולה לבקש סליחה על מה שאני ומי שאני.. אני בחורה טובה... הוא מאוד אוהב אותי.. אבל יש פעמים שהוא מקניט אותי.. וזה מוריד לי את הביטחון... והסביבה שלי אנשים חדשים שאני מכירה רובם מתרשמים ממני בגלל זה אני רוצה לטוס לחודשיים לשכוח מהכל.. אולי אני יכיר את עצמי יותר טוב אף פעם לא הרגשתי כמו התקופה הזאת שאני פשוט רוצה לצאת מהבית, להסתדר.. אני לא מרגישה שמצליח לי כ"כ אבל אני איכשהו אופטימית חשבתי אולי ללכת ליעוץ, אולי יש משהו שרואים בי ואני לא רואה. רק ממנו אני לא יכולה לקבל את הביקורות כי זה נורא כואב אשמח לקבל עצה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביקורת שלילית מאבא
טלי מנדיוק27/07/2008שלום רב,
העולם נחווה באופן שונה מאדם לאדם.
אדם שחווה שלילי, שרואה את החצי כוס הריקה - בדרך כלל גם מתקשר עם הסביבה באופן שלילי וביקורתי.
חשוב שתביני - שהביקורת שלו קשורה לאישיות שלו, לראיית העולם שלו, לקושי שלו לתת חיזוק או פידבק לך.
את כבר בוגרת, ויכולה להבין את זה מבחינה הגיונית.
אני מציעה :
1. לשוחח עימו בנושא.
2. אם השיחות לא יעזרו - להתרחק מהמקום המדכא הזה עבורך, להיות יותר במקומות חיוביים ואשר נותנים לך בטחון, חיזוק והרגשה טובה.
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביקורת שלילית
חסוי27/07/2008אני יכולה לדבר איתו,ואף עשיתי את זה כמה פעמים והוא פשוט מתעצבן ומתרגז ומאשים אותי.. ושוב הניסוחים והתאוריות שלו נשמעים האמת שאפשר להתייעץ איתו על כל נושא בעולם.. והוא מאוד עוזר והוא בן אדם טוב.. אבל אני לוקחת את מה שהוא אומר לצומת ליבי.. ובסופו של דבר השורה התחתונה היא שאני מתנהגת כחסרת ביטחון.. אני כרגע לא יכולה לעזוב את הבית.. ואני מאוד קשורה להורים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

