מיואשת....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיואשת....
    חסוי
    27/07/2008

    היי, אני בת 27 ופונה בקשר למשפחה שלי. יש לי אח בן 17.5 ממש מופרע ואני רואה אותו הולך ונעשה עבריין, הוא גונב לאמא שלי תכשיטים ומוכר אותם, גנב להוריי מספר פעמים את האוטו והוא ללא רישיון ועושה המון שטויות, אני יודעת שזה אולי נובע מחוסר ביטחון שלו שנוצר כתוצאה מהבית, הוריי מאז ומתמיד רבים ומשלימים והרבה פעמים עמדו לפני גירושים אך לא חסכו מאיתנו את המריבות והצעקות ביניהם. אני מתוסכלת שהוריי אינם חזקים מספיק כדי לגרום לאחי לחזור לדרך ישרה. הם לא חוסכים מאיתנו דבר וגם ממנו על אף שהוא כזה ילד רע. הם כל הזמן נותנים לו הזדמנויות להשתנות והוא מבטיח למספר שעות ומיד חוזר להתנהגותו. אני נגעלת ממנו ואף סולדת ממנו אני מרגישה שממש מפחדים ממנו בבית. בעיקר אמא שלי. אני ממש חוששת שהחבר שלי אפילו ידע את כל מעלליו. ההורים שלי עושים לאחי שיחות רבות אך ללא הועיל. מה עושים במצב שכזה???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיואשת....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחסויה

    טלי מנדיוק
    27/07/2008

    שלום רב,


    נער בן 17.5 הסובל מבעיות התנהגות זקוק לטיפול של מבוגרים בו.
    כמובן שהכי טוב היה אם ההורים הם אלה שמסוגלים בטפל בו ולעזור לו עם בעיות ההתנהגות הקשות שאת מתארת.
    אולם, נראה כי הם סובלים מחוסר סמכות הורית, וכלים להתמודד עם הקשיים שלו.

    האם יש מבוגר בסביבה אליו ניתן לפנות ושיקח אחריות על הנער?
    האם יש דרך לחזק את ההורים ולהבהיר להם את חומרת מצבו?
    האם את גרה בבית ההורים?
    האם את יכולה לקחת אחריות עליו?

    אני מציעה :

    1. להכניס אדם מבוגר לתמונה באופן דחוף.
    2. פניה דחופה לאיש מקצוע על מנת לקבל עזרה לסייע לנער.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה בדיוק העניין

    חסוי
    27/07/2008

    להוריי אין את הכלים והיכולת הסמכותית דייה כדי למגר את התופעה, אני אינני יכולה לטפל בו ולקחת עליו אחריות כי הו לא "סופר" אותנו, אני גם לא גרה בבית ושומעת כל פעם שאני באה לסוף שבוע על מעלליו, ושום דבר שמנסים איתו לא עוזר. בנוסף אני בטוחה שהוריי טועים בדרכם, זה ילד שלא יודע מה זה גבול. אין מבוגר בסביבה שיכול לקחת אחריות. לאיזה עזרה ניתן לפנות ולמי?? בבית הספר ניסו הוריי להיעזר במחנכת שלו וביועצת אך ללא הועיל!!! אנחנו מהצפון אם תוכלי להפנות אותנו לאותה עזרה לה אנו זקוקים. (קרית שמונה והסביבה)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • "מכורה" בצפון יעזור לו

    שני
    27/07/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו