האם להיפרד?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם להיפרד?
    אפרת
    30/07/2008

    אני ובעלי נשואים 8 שנים ונמצאים ביחד כבר 14 שנה, לפני שבע חודשים בעלי אמר שהוא לא אוהב אותי יותר ואפשר להבין אותו הינו במשבר רציני ביותר בנינו לפני ארבע חודשים בזמן שאנחנו מנסים לשקם את עצמנו הוא בא וסיפר שהוא מאוהב במישהי שעובדת איתו, בנתיים הוא טוען שהוא כבר לא אוהב אותה יותר אבל גם לא אוהב אותי אני לא מצליחה להתגבר על הזילזול שאני חשה ואני רוצה להתגרש יש לנו שני ילדים קטנים ובסך הכל לפני הגילוי שלו הרגשתי אהבה כלפיו והיתי מוכנה לעשות הכל למען נצליח היום אני מרגישה שהוא לא עושה כלום בשביל לבסס איזה שהיא אהבה ביננו ולא רוצה לסלוח וגם לא יודעת איך לסלוח על מה שהוא עדין עושה, מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם להיפרד?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאפרת

    ד``ר חיים היילפרין
    31/07/2008

    בקצרה, לגשת בהקדם לטיפול זוגי. גם אם בעלך ימאן לשתף פעולה, כדאי לך מאד לגשת למטפל פרטני/ זוגי לבדך. (במקרים רבים, מהלך שכזה מוביל בסופו של דבר גם לצירוף הבעל, ובכל מקרה, את תקבלי הכוונה, תמיכה, כלים ותובנות משל עצמך שיעזרו לך להתמודד בצורה אופטימאלית עם המשבר.)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו