מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תקשורתאלין13/08/2008
שלום, אני בת 25 , יש לי חבר כ 9 חודשים, הוא החבר הראשון שלי. יש לי קושי רב לחלוק איתו דברים רציניים שקשים לי בקשר הזה, אני מודעת לעובדה שהנושא בעייתי ושאסור לי לוותר לעצמי ולדבר על הדברים להעלות אותם על פני השטח ולנסות לפתור אותם יחד. מאז ומתמיד הייתי כזו , מעולם לא ניגשתי לאדם שפגע בי או שהיה לי עניןי רגשתי לא פתור איתו וניסיתי לפתור את זה יחד איתו אבל בכל זאת מצאתי דרך שהרבה יותר קל לי להתמודד עם הדברים - אני כותבת. הרבה פעמים בקשר הזה יצא ששפכתי את הלב שלי במייל ואמרתי את כל מה שאני מרגישה וחושבת. כרגע המצב הוא או לכתוב או ללכת סחור סחור עד שאולי הנושא יעלה מצידו או עד שאני אאזור את האומץ לדבר עליו. השאלה שלי היא איך אני מתמודדת בכלל , האם לכתוב יותר טוב מכלום? האם בעצם כך שאני פותרת את הבעיות שלי בחיים ובזוגיות בעזרת כתיבת מכתב לא עלולה להזיק רק יותר לתקשורת שלי עם בן הזוג שלי. לדוגמא, כרגע יש בי נושא שמאודדדד בוער שהייתי רוצה לשתף את בן הזוג שלי לגביו. אני יודעת שאם אני אנסה לדבר על זה הדמעות יעלו ויחנקו ושאני לא אצליח להעביר ולהבהיר את הרגשות שלי כי אני נכנסת לסחררה. אני מתלבטת ביני לבין עצמי האם לכתוב לו פשוט מייל שיקרא אותו כבר עכשיו כשהוא בעבודה ואני מצידי ארגיש שחרור קל או לחכות עד שיצא לנו לדבר (בערב אם בכלל כי אנחנו לא גרים יחד ויש לו לו"ז עמוס) ואז אני בספק אם הנושא יעלה ואם תהיה בו ה"טריות" של הכאב שאני חשה עכשיו. מקווה שכתבתי ברור ושלא הלאתי במילים תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאלין
טלי מנדיוק13/08/2008לאלין שלום רב,
מפניתך עולה כי את בקשר זוגי ומאוד חשובה לך התקשורת עם בן הזוג. זה טוב חשוב וחיובי.
מצאת לך דרך נוספת לתקשר איתו - דרך המיל וזו דרך טובה ולגיטימית.
כלומר, יש לך שתי דרכים - בשיחות וגם דרך המיל.
עם זאת, ניראה לי שלעיתים את נכנסת לרגשנות יתרה וזקוקה לשחרור דרך תקשורת איתו במיידי.
אולי, בחלק מהמקרים ניתן "לשחרר" דרך חברה, או משפחה וכו' והחבר אחר כך. או הפוך.
כוונתי, שיהיו לו עוד מקומות בהם ניתן לשתף, לספר, לשחרר....
כמובן שחשוב מאוד לעשות זאת עם בן הזוג, אבל אבל חשוב לא לפתח בו תלות יתרה.
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

