ברברת בין אחיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ברברת בין אחיות
    תמי
    23/08/2008

    שלום. לאשתי אחות בוגרת ממנה שהקשר ביניהן נהדר אבל קיים בעיני חסרון בקשר ביניהן והוא שאחותה הבוגרת קשקשנית ומעבירה את כל המידע לכל מי שרק היא יכולה . לאחרונה התברר לי לאחר שאשתי סיפרה לאחותה על בעייה רפואית שלי כי המידע עבר לכל מיני אנשים שאינני מעונין שידעו על כך . כשפניתי לאשתי בשיחה שתפסיק להעביר מידע טענה שהיא לא רואה כל בעיה בהעברת המידע ואם אני מתעקש וזה מפריע לי אז מידע עלי היא לא תעביר יותר . אני חושב שאשתי טועה כי עליה לכבד את הפרטיות שלי ושל משפחתי ובמיוחד את בקשתי לא להעביר מידע עלי ועל משפחתי לאחותה באם אינני מעונין או חושב שמידע מסויים לא צריך לצאת ממסגרת המשפחה גם אם זו אחותה (הקשר ביני ובין אשתי חופשי ואנחנו מדברים ומתיעצים על כל דבר והעברת המידע לאחותה מיותר במיוחד שזה מידע רפואי / אישי וכו"י ) וגם אם היא מבטיחה לא לספר , כי אין לי ולא לה כל שליטה על איזה מידע אחותה תספר לאחרים במיוחד שאנחנו יודעים שהיא קשקשנית ואוהבת לברבר . מה לדעתכם עלי לעשות כי אשתי טוענת שלה זה לא מפריע לספר לאחותה דברים שקשורים עליה ועל הילדים שלנו והיא מבטיחה לא לספר דברים שקשורים עלי - היתכן מצב כזה , האם זה מעשי ? היכן הגבול ? מי יחליט איזה מידע יעבור ואיזה לא ? מה יקרה עם מידע שקשור לי וגם לאישתי איך הוא יעבור, בחלקים עד כאן יזרום המידע וכשזה יגיע אלי יפסיקו ? בקיצור לא נראה לי . אישתי טוענת כי אינה רואה כל פסול להעביר מידע עליה בלבד ומידע אחר לא תעביר והיא הסכימה רק לאחר שיחה קשה בנושא כי לא רואה כאן כל בעיה גם אם אחותה מקשקשת זו אחותה ועוד היא טוענת כי אי העברת מידע יגרום לנתק בין האחיות . מה דעתכם ? אני חושב שהיא חייבת לשמור על הפרטיות שלנו כזוג ולכבד את בקשתי גם כשהמדובר באחותה . תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ברברת בין אחיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאור

    טלי מנדיוק
    24/08/2008

    לאור שלום רב,


    אתה צודק. וזכותך לבקש את הגבול שביקשת.

    טוב שאשתך משתפת פעולה ומוכנה למלא את בקשתך לגבי אי מסירת פרטים אודותיך.

    הקשר בין האחיות הוא ענינן. וטוב שיש להן אחת את השניה.

    ברר עם עצמך מה עוד מפריע לך בקשר.

    אולי שיחה אחת או שתיים עם איש טיפול יעזרו לך.

    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו