פחד מעימותים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פחד מעימותים
    ע.
    01/09/2008

    שלום. יש לי מצב שאני מפחדת להביע כעס כלפי אנשים. ז"א נגיד כשאני לא מסכימה עם מישהו קשה לי לענות לו ישירות דברים ולומר לא שאני לא מסכימה. אני פוחדת. בבית שלי המצב הוא שאמא שלי לא יכולה להגיד לאבא שלי את התרעומת שלה כלפיו כי הוא גם צועק עליה ומשפיל אותה וכך גם משתיק אותה. אז מה היא עושה? היא בולעת בפנים אבל מקללת אותו מאחורי הגב בפני הילדים. מה למדתי? שאבא שלי הוא מפחיד ולמדתי להדחיק רגשות כי בין כה וכה ישתיקו אותנו ולא יקשיבו למה שיש לנו בלב. וכך בתקשורת שלי עם אנשים אני לא פתוחה ומפחדת להגיד את אשר אני מרגישה כי אני מפחדת שדברי לא יתקבלו, אבל מצד שני מצטברת עקב כך אצלי תרעומות וכעסים על אותם אנשים. איך אפשר לתקשר בצורה מועילה והכי חופשית שגם ישמעו את דעתי ושאני ארגיש שדעתי חשובה ואיך אפשר להביע את עצמי בצורה חיננית חזקה עם צורה שקטה ולא היסטרית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פחד מעימותים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחסויה

    טלי מנדיוק
    01/09/2008

    שלום רב,

    כעס הוא רגש חיובי אנושי וטבעי, לכן אין סיבה לא להשתמש בו.

    את מתארת מערכת יחסים אלימה ופאתולוגית במשפחה, ולכן מציעה לך לפנות לטיפול מקצועי

    לעזרה.

    בברכה,

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו