בעיה עם הבת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה עם הבת
    לא מגלה
    14/09/2008

    אני נמצאת בבעיה זמן רב ביתי עלתה השנה לכיתה ז' והייתה בחברת "המקובלים". במעבר שבין ו ל-ז הם התחילו לרדת לשכונה שלהם ולדבר ולצחוק עד שעות מאוחרות כשהסתיים החופש כבר לא היה לה נוח להסתובב איתם היא צפתה בכל מיני התנהגויות שלהם והזדעזעה מכיוון שלא הייתה מצפה את זה מהם. היא מכירה את רובם מגיל קטן , אחד המקרים הוא שהם התחילו לעשן נרגילה . אבל היא לא הסכימה לעשן אפילו שהציעו לה היא רוצה להתרחק מהקבוצה הזאת אבל היא מפחדת.. מכיוון שעם היא תתרחק היא לא תוכל לחזור אליהם . היא כל יום באה אלי עצובה ומספרת לי מקרים אמרתי לה שתתרחק מהם ותמצא חברים חדשים שיהיה לה נוח איתם בלי הקשר למקובלים או לא. האם צדקתי ? האם היא צריכה להשאר איתם ולהיות "מקובלת" למרות שהם מתנהגים אליה לפני המצבי רוח שלהם ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה עם הבת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאם האלמונית

    ד``ר חיים היילפרין
    16/09/2008

    במקום האמירה הסתמית "תתרחקי מהם ותמצאי חברים חדשים" הייתי משבח את הילדה על הבגרות והשיפוט הנכון שגילתה בסלידתה מעישון הנרגילה (ומותיר בידה את ההחלטה על קירבה/ ריחוק מהחבורה), משוחח איתה על החברים הישנים (ואחרים) בניסיון לקדם את יחסיה עם ילדים ראויים, ואם יש צורך, משתמש בכלים הבוגרים שלך להעצים את האטרקטיביות החברתית של בתך מול החברים (הישנים והחדשים) ע"י ארגון (או מימון) בילויים משותפים, מסיבות פיג'מות וכד'.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו