יחסים בין אחים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יחסים בין אחים
    תמי
    21/09/2008

    היי . לבעלי יש אח גדול ממנו שמתייחס מאוד לא יפה לאחיו הקטן שהוא בעלי , הכוונה היא לאופן ההתנהגות והתייחסות שלו כלפיו זה מתבטא במקרים שבו הוא דואג רק לעצמו , אני שמשקיפה מהצד אינני רואה יחסים בין אחים , יחסים בין בני משפחה האח הבוגר לא מכיר את האח הקטן , בעלי מתייחס ודואג לאחיו בכל בשטח שהוא יכול (אינני מעונינת לפרט הת התנהגיותיו של אחיו ) היחסים האלה מאוד מפריעים לי כי בשלב מסוים זה גם פוגע בי ובילדיי , שוחחתי עם בעלי מספר פעמים והצגתי לפניו נקודות בהן היה עליו להגיב ולא להתעם כי ההתנהגות של אחיו פוגעת אך בעלי מתעלם ולא מעיר לאחיו , הסיפור גורם למריבות ביננו , עוד טוען בעלי כי כך אחיו מתנהג וכאשר אינני מסכימה להפגש במסגרת המשפחה עם אחיו ובני משפחתו זה גורם למריבות בינינו . אני חושבת שעל אחי לשוחח עם אחיו ולהעיר לו על התנהגותו . האם עלי לתפוס שיחה עם אחיו ? מה לדעתכם עלי לעשות ? תודה תמי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יחסים בין אחים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לתמי

    טלי מנדיוק
    21/09/2008

    לתמי שלום רב,


    מערכת היחסים שאת מתארת היא בין שני האחים.

    הכיצד זה משפיע על משפחתכם?

    האם יש השפעה כי את כואבת את העניין יתר על המידה?
    מדוע את כל כך כואבת מהמצב?
    האם זה נוגע לך בנקודה רגישה אישית שלך? ואיזו?

    אני מציעה שתפנו לאיש מקצוע שיעזור לך להבין איפה זה פוגש אותך באופן אישי, ולבעלך איך לאזן את מערכת היחסים עם אחיו כך שלא תהווה תסכול לו לאשתו ולילדיו.

    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו