נרדמת בעמידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נרדמת בעמידה
    יפת
    24/09/2008

    אי נשוי כעשר שנים ומדי פעם יש ביני ובין אישתי חילוקי דעות שמגיעים ל"פיצוצים" כאשר אני מציע ללכת ליעוץ זוגי שיעזור לנו להתגבר על הקשיים "הפיצוצים " , אשתי מסכימה אבל אינה מגיבה ונרדמת בעמידה עד לפיצוץ הבא למרות שאני מזכיר לה ומציע לה שאני אקבע פגישה אך היא מבקשת שהיא תמצא את היועץ המתאים וכך הסיפור נגרר ונגרר בין "פיצוץ לפיצוץ" . בזמנו יזמתי פגישת יעוץ שנעשתה כמובן תחת לחץ ולא מתוך הסכמה והבנה מצידה שיש ללכת ליעוץ בטענה שאינה מאמינה ליועצים והיא נוהגת , פועלת וחושבת נכון . הלכתי בזמנו ליעוץ לבדי שלבסוף התבקשתי להביא אותה והיא לא כל כך שיתפה פעולה . נושא היעוץ עולה כל פעם שיש פיצוץ בינינו , המריבה נסגרת לבסוף בשתיקה מצידה שכמובן לא מוביל לכלום זה כמו לנפח בלון ולהפריח אותו עם הבעיות כל פעם מחדש ואני נשאר תלוש עם המציאות . הסברתי לה לא פעם שכך לא ניתן להמשיך ויש להתגבר בעזרת יועץ חיצוני על הקשיים בינינו אבל כלום לא עוזר היא מפסיקה להתעסק בקשיים מתוך תקווה שאשכח אותם כמובן עד לפיצוץ הבא . מה לדעתך עלי לעשות . תודה ושנה טובה צבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נרדמת בעמידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לצבי

    ד``ר חיים היילפרין
    25/09/2008

    עליך להחליט בינך לבינך האם אתה מסוגל לקבל את הזוגיות שלכם כמות שהיא, על הטוב (עליו מטבע הדברים לא פרטת) והרע (חילוקי הדעות והפיצוצים) שבה - או שהמצב כה בלתי נסבל שאינך יכול להישאר בזוגיות אם לא תהיה הטבה. במקרה השני, אין מנוס מלהציב בפני אשתך את הברירה - לגשת יחד לטיפול זוגי, בתקווה לשיפור, או להיפרד. כך או כך כדאי לך לעבור את התהליך בליווי מטפל, ואשמח לסייע לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו