אשמח לדעה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אשמח לדעה
    שרי
    19/11/2008

    אני בת 26 ובעלי בן 30 יש לנו ילדה בת 5 ומאז ניסיונות ללא הצלחה להרות,כבר כמה חודשים שאני עושה מעקב זקיקים והאבחנה היא אי פוריות משנית,בחודש שעבר קיבלתי זריקות ובעלי לא הסכים הזרעה והחודש (למעשה היום)אני אמורה להתחיל שוב זריקות למטרת הזרעה,אך הבעיה היא שבעלי אטום והוא מוכן להביא ילד רק בדרך טבעית הילדה שלי משתוקקת לאח כי לכל חברותייה יש והיא כל הזמן נוגעת לי בבטן ואומרת אמא יש לך תינוק נכון ואני אומרת לא שכרגע אין אבל שבקרוב יהייה והיא מסתכלת עליי במבט מאוכזב, אני לא מצליחה לרכך את בעלי הוא ממש פרמיטיב ואני כל חודש כשאני מקבלת ווסת אני בדיכאון כמה ימים וכך גם החודש, כשביתי ואני מדליקות נרות שבת היא מבקשת אח ואומרת אלוהים בבקשה תשלח לי תינוק אני יהייה אחות טובה....ואני כבר ממש רוצה להגשים לה את המשאלה הזו,אני כותבת אליכן עם דמעות בעיינים אני ממש לא יודעת מה לעשות האם להתחיל היום את הטיפול למרות התעקשותו הנחרצת של בעלי שרק בדרך טבעית הוא מוכן להביא ילדים ושאני סתם בוראה לעצמי רע זה הגיע למצב שרבנו מאתמול ואני ממש עצובה מהחוסר שיתוף פעולה שלו ומהחוסר תמיכה ואמרתי לו את זה ומכאן נוצר מצב של "ברוגז" עליי לציין שניסתי לדבר לליבו בכל דרך והוא תקוע בשלו זה מרחיק אותי ממנו ומצד שני אני כל כך רוצה אח לביתי ואני מאשימה את עצמי על ההפרש שייהיה בינה לבין האח המיוחל מה לעשות להתחיל זריקות היום או לפספס?למה הסיטואציה הזו רק הרחיקה ביני לבין בעלי במקום לקרב ממש רע לי שמישהו יעזור לי ויגיד לי מה לעשות? ומאחר שוא כל כך פרימטיבי גם טיפול לא בא בחשבחון אז פניתי לבד לייעוץ והכל אני עושה לבד. הדפסה שלח לחבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אשמח לדעה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לליבי

    טלי מנדיוק
    19/11/2008

    לליבי שלום רב,


    הצטערתי לשמוע את המצוקה בה את נתונה.

    עם זאת ברצוני להבהיר שבמערכת משפחתית קיימות שלוש מערכות:

    1. אדם עם עצמו.

    2. המערכת הזוגית.

    3. המערכת ההורית.


    הגדלת המשפחה, אמורה להיות באיזון חיובי עם שלוש מערכות אלו.

    לך כאמור יש קושי / מחלוקת עם בעלך.

    אני מציעה לך שלא להביא ילדים נוספים כרגע עד אשר תגיעי להסכמה עם בעלך.

    את צעירה.

    בסף הכל בת 26.

    בעלך רוצה להמשיך ולנסות באופן טיבעי, את מעוניינת בעזרה חיצונית.

    עליכם להגיע להסכם בניכם.

    חשוב ביותר הקשר הזוגי ביניכם.

    הרבה יותר מרצונה התמים של ילדה בת 5, שלוחצת על אח או אחות.

    ולסיכום:

    נסו להגיע להסדר ביניכם. נסו לאחות את הקרע שנוצר ביניכם.

    הזוגיות היא זו שמחזיקה את כל התא המשפחתי.

    ומזוגיות טובה וחזקה ממשיכים הלאה להרחבת המשפחה.

    המון בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו