מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אשמח לדעהשרי19/11/2008
אני בת 26 ובעלי בן 30 יש לנו ילדה בת 5 ומאז ניסיונות ללא הצלחה להרות,כבר כמה חודשים שאני עושה מעקב זקיקים והאבחנה היא אי פוריות משנית,בחודש שעבר קיבלתי זריקות ובעלי לא הסכים הזרעה והחודש (למעשה היום)אני אמורה להתחיל שוב זריקות למטרת הזרעה,אך הבעיה היא שבעלי אטום והוא מוכן להביא ילד רק בדרך טבעית הילדה שלי משתוקקת לאח כי לכל חברותייה יש והיא כל הזמן נוגעת לי בבטן ואומרת אמא יש לך תינוק נכון ואני אומרת לא שכרגע אין אבל שבקרוב יהייה והיא מסתכלת עליי במבט מאוכזב, אני לא מצליחה לרכך את בעלי הוא ממש פרמיטיב ואני כל חודש כשאני מקבלת ווסת אני בדיכאון כמה ימים וכך גם החודש, כשביתי ואני מדליקות נרות שבת היא מבקשת אח ואומרת אלוהים בבקשה תשלח לי תינוק אני יהייה אחות טובה....ואני כבר ממש רוצה להגשים לה את המשאלה הזו,אני כותבת אליכן עם דמעות בעיינים אני ממש לא יודעת מה לעשות האם להתחיל היום את הטיפול למרות התעקשותו הנחרצת של בעלי שרק בדרך טבעית הוא מוכן להביא ילדים ושאני סתם בוראה לעצמי רע זה הגיע למצב שרבנו מאתמול ואני ממש עצובה מהחוסר שיתוף פעולה שלו ומהחוסר תמיכה ואמרתי לו את זה ומכאן נוצר מצב של "ברוגז" עליי לציין שניסתי לדבר לליבו בכל דרך והוא תקוע בשלו זה מרחיק אותי ממנו ומצד שני אני כל כך רוצה אח לביתי ואני מאשימה את עצמי על ההפרש שייהיה בינה לבין האח המיוחל מה לעשות להתחיל זריקות היום או לפספס?למה הסיטואציה הזו רק הרחיקה ביני לבין בעלי במקום לקרב ממש רע לי שמישהו יעזור לי ויגיד לי מה לעשות? ומאחר שוא כל כך פרימטיבי גם טיפול לא בא בחשבחון אז פניתי לבד לייעוץ והכל אני עושה לבד. הדפסה שלח לחבר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לליבי
טלי מנדיוק19/11/2008לליבי שלום רב,
הצטערתי לשמוע את המצוקה בה את נתונה.
עם זאת ברצוני להבהיר שבמערכת משפחתית קיימות שלוש מערכות:
1. אדם עם עצמו.
2. המערכת הזוגית.
3. המערכת ההורית.
הגדלת המשפחה, אמורה להיות באיזון חיובי עם שלוש מערכות אלו.
לך כאמור יש קושי / מחלוקת עם בעלך.
אני מציעה לך שלא להביא ילדים נוספים כרגע עד אשר תגיעי להסכמה עם בעלך.
את צעירה.
בסף הכל בת 26.
בעלך רוצה להמשיך ולנסות באופן טיבעי, את מעוניינת בעזרה חיצונית.
עליכם להגיע להסכם בניכם.
חשוב ביותר הקשר הזוגי ביניכם.
הרבה יותר מרצונה התמים של ילדה בת 5, שלוחצת על אח או אחות.
ולסיכום:
נסו להגיע להסדר ביניכם. נסו לאחות את הקרע שנוצר ביניכם.
הזוגיות היא זו שמחזיקה את כל התא המשפחתי.
ומזוגיות טובה וחזקה ממשיכים הלאה להרחבת המשפחה.
המון בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

