קשר בעייתי בין אם לבתה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קשר בעייתי בין אם לבתה
    הניד
    24/11/2008

    אני כבת 60 ובתי בגיל 40 ואם ל-4 ילדים קטנים. בת משכילה, חכמה מאוד, עובדת מסורה שמוערכת על ידי מעסיקיה, מסודרת ואחראית מאוד מאוד, "דואגת לילדיה בצורה חולנית" ונמצאת במשבר בזוגיות קשה. אך הבעיה הגדולה לדעתי היא האינטלגנציה הרגשית שלה. אינה משתפת מופנמת ומצפה שיבינו אותה ואינה מוכנה לקבל דיעה של מישהו אחר והכי גרוע אינה מוכנה לשמוע את הדעות של אחרים לדבריה. נתקפת בכעסים שמובילים ליותר גרוע. לאור הסכסוך המתמשך עם בעלה, יוצרת נתק מוחלט ומשפיעה על הילדים ומשרה אווירה של פחד ממנו והילדים "שותפים" בעל כורכם למציאות עגומה זו. פשוט הלב נקרע. אני מאוד רוצה לעזור לה, אך אני לא מסכימה עם דרכה. עם אחד מאחיה אינה מדברת ומסרבת לבקר אצלי שהוא נמצא ובנוסף מונעת מילדיה ליצור קשר איתו, אותו הדבר נוהגת עם בעלה והכי כואב לי שהילדים חווים מצבים רגשיים מאוד לא נעימים המשפיעים על התנהגותם בבית ובבית הספר. במצבים מסויימים מזעיקה אותי ומכתיבה לי את התנאים. אני נמצאת בקונפליקט מצד אחד אני לא מסכימה לדרכה ומצד שני אין אף אחד שיכול לעזור לה מלבדי. קשה לי מאוד עם המצב הנוכחי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשר בעייתי בין אם לבתה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להניד

    ד``ר חיים היילפרין
    25/11/2008

    את מתארת מצב מורכב ותחושות קשות שתשובה כאן לא תעשה איתם צדק - כדאי לך לגשת למטפל משפחתי לפגישה או שתיים שבהן ניתן יהיה להתייחס למורכבות בעומק המתבקש. בסופו של תהליך תכירי (בעיקר) במגבלות יכולתך להתערב ותלמדי כיצד לקדם את הממשק והתקשורת עם בתך תוך שילוב של הצבת גבולות ושימוש במשאבים העומדים לרשותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מטפל משפחתי

    הניד
    25/11/2008

    תודה על העצה. היום מחר יכולה להיווצר סיטואציה שהיא קוראת לי לעזור לה ואני חושבת שהיא נוהגת נכון ולא מוכנה לשמוע. האם זהו העיתוי הנכון להציב את הגבולות או לההמשיך לעזור לה? נ"ב אף אחד לא מוכן לעזור לה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להניד

    ד``ר חיים היילפרין
    25/11/2008

    כן, בערך - קראי בעיון את הסייפא של תשובתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו