גרושה בדכאון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גרושה בדכאון
    גרושה בדכאון
    16/12/2008

    אני בת 26 התגרשתי לאחר שנה וחצי נישואין. אני ממש בדיכאון אני מחברה שמרנית.עשיתי טעות גדולה כשהתחתנתי דבר ראשון הוא היה מבוגר ממני בשנים רבות....דבר שני כלל אינו חושב שצריך לעזור לאישה כלכלית רק שהאישה צריכה לעזור תמיד.....אינו חושב שצריך לספק אישה מינית.....מבחינתו רק אני אשמה במצב ובכלל אני מכוערת ולא רוצה אותי.....תמיד זלזל בי והתעלה מעליי למרות שאני יותר מלומדת ממנו......כנל עם חובות שאין לו שום כוונה לטפל בהם......למזלי נמלטתי מהנישואים ללא ילדים.....בחברה שלנו לא מתחתנים עם גרושות אפילו אם הן ללא ילדים....אלא אם היא יפה או עשירה....ואני רק נראית סביר ללא כסף.....אני חושבת שהיתי יותר מידי טובה כלפי בעלי ....תמיד היתי מוכנה לעזור לו...ולנסות לתמוך בו כספית רגשית .....וכנראה זה גרם לו לזלזל בי עוד יותר.... לא בא לי להשאר בודדה ...כשרוב בנות גילי מקימות משפחה.....יש להן בעל ולפחות ילד אחד....ולעיתים השני בדרך....מרגישה שאכזבתי את אימי כי לא הקשבתי לה כשאמרה לי לא להתחתן עם הבחור....הוא היה מאוד אדיש אליי גם כשהיתי חברה שלו....ומעולם לא התגעגע אליי....אני זאת שהיתי מתקשרת אליו ורוצה לראות אותו....אני חושבת לעצמי איך יכולתי להתחתן עם אחד אדיש כזה....אולי בגלל שהיתי חסרת בטחון עצמי ...אז רציתי להתחתן כמו כולם ולא ראיתי את נורות האזהרה בדרך. הבנאדם לא החל לבנות בית ממרומי גילו נפסל לו הרישיון נהיגה ולא מתכוון לחדש אותה בטענה שאין כסף אך כן ממשיך לנהוג בסיכון.....אלוהים ישמור!!!! בתומי חשבתי שדיבורים יעזרו.....בקיצור אני בדיכאון....לעיתים אני חושבת שאני אשמה בגירושים....שאולי הייתי צריכה להמשיך לסבול איתו עוד קצת בתקווה שעם הזמן נסתדר...עד כה לא שמעתי איש מהיישוב מדבר עליי רעות...אבל מצד שני אני חושבת איך התחתנתי עם אחד כזה והרסתי לעצמי את החיים?.ולהשאר בודדה מגיל 26 זה קשה.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גרושה בדכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגרושה בדיכאון

    ד``ר חיים היילפרין
    17/12/2008

    ראשית, כל הכבוד לך שהיה לך האומץ להתגרש - במצב שאת מתארת זה היה ללא ספק המהלך הנכון. כל מה שנותר לך כעת לעשות הוא להשתמש בתבונה ובניסיון שרכשת להינשא שוב והפעם בתנאים הנכונים. זה לא יהיה קל למצוא חתן ראוי בחברה השמרנית בה גדלת, אבל אני מאמין שאם היית חזקה ונועזת מספיק להתגרש תשכילי להתגבר גם על קשיים אלה. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה כוונתך?

    גרושה בדכאון
    17/12/2008

    בלהתגבר על קשיים אלה במציאת חתן? הכווננה להתגבר על הקושי גם אם לא אמצא חתן? או על דרך למציאת חתן למרות הקושי?. כי אני מאוד חסרת בטחון עצמי במיוחד עם בני המין השני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגרושה בדיכאון

    ד``ר חיים היילפרין
    18/12/2008

    כוונתי היא שמאחר והפגנת בעבר את יכולתך לקרוא תגר על מוסכמות החברה השמרנית (לפיהן היית אמורה להמשיך ולהיות נשואה לגבר שאינו ראוי בעליל), ודאי תשכילי להתגבר גם על הקשיים העומדים בפני גרושה בת 26 המחפשת חתן ראוי יותר בחברה השמרנית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו