מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גרושה בדכאוןגרושה בדכאון16/12/2008
אני בת 26 התגרשתי לאחר שנה וחצי נישואין. אני ממש בדיכאון אני מחברה שמרנית.עשיתי טעות גדולה כשהתחתנתי דבר ראשון הוא היה מבוגר ממני בשנים רבות....דבר שני כלל אינו חושב שצריך לעזור לאישה כלכלית רק שהאישה צריכה לעזור תמיד.....אינו חושב שצריך לספק אישה מינית.....מבחינתו רק אני אשמה במצב ובכלל אני מכוערת ולא רוצה אותי.....תמיד זלזל בי והתעלה מעליי למרות שאני יותר מלומדת ממנו......כנל עם חובות שאין לו שום כוונה לטפל בהם......למזלי נמלטתי מהנישואים ללא ילדים.....בחברה שלנו לא מתחתנים עם גרושות אפילו אם הן ללא ילדים....אלא אם היא יפה או עשירה....ואני רק נראית סביר ללא כסף.....אני חושבת שהיתי יותר מידי טובה כלפי בעלי ....תמיד היתי מוכנה לעזור לו...ולנסות לתמוך בו כספית רגשית .....וכנראה זה גרם לו לזלזל בי עוד יותר.... לא בא לי להשאר בודדה ...כשרוב בנות גילי מקימות משפחה.....יש להן בעל ולפחות ילד אחד....ולעיתים השני בדרך....מרגישה שאכזבתי את אימי כי לא הקשבתי לה כשאמרה לי לא להתחתן עם הבחור....הוא היה מאוד אדיש אליי גם כשהיתי חברה שלו....ומעולם לא התגעגע אליי....אני זאת שהיתי מתקשרת אליו ורוצה לראות אותו....אני חושבת לעצמי איך יכולתי להתחתן עם אחד אדיש כזה....אולי בגלל שהיתי חסרת בטחון עצמי ...אז רציתי להתחתן כמו כולם ולא ראיתי את נורות האזהרה בדרך. הבנאדם לא החל לבנות בית ממרומי גילו נפסל לו הרישיון נהיגה ולא מתכוון לחדש אותה בטענה שאין כסף אך כן ממשיך לנהוג בסיכון.....אלוהים ישמור!!!! בתומי חשבתי שדיבורים יעזרו.....בקיצור אני בדיכאון....לעיתים אני חושבת שאני אשמה בגירושים....שאולי הייתי צריכה להמשיך לסבול איתו עוד קצת בתקווה שעם הזמן נסתדר...עד כה לא שמעתי איש מהיישוב מדבר עליי רעות...אבל מצד שני אני חושבת איך התחתנתי עם אחד כזה והרסתי לעצמי את החיים?.ולהשאר בודדה מגיל 26 זה קשה.....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגרושה בדיכאון
ד``ר חיים היילפרין17/12/2008ראשית, כל הכבוד לך שהיה לך האומץ להתגרש - במצב שאת מתארת זה היה ללא ספק המהלך הנכון. כל מה שנותר לך כעת לעשות הוא להשתמש בתבונה ובניסיון שרכשת להינשא שוב והפעם בתנאים הנכונים. זה לא יהיה קל למצוא חתן ראוי בחברה השמרנית בה גדלת, אבל אני מאמין שאם היית חזקה ונועזת מספיק להתגרש תשכילי להתגבר גם על קשיים אלה. בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה כוונתך?
גרושה בדכאון17/12/2008בלהתגבר על קשיים אלה במציאת חתן? הכווננה להתגבר על הקושי גם אם לא אמצא חתן? או על דרך למציאת חתן למרות הקושי?. כי אני מאוד חסרת בטחון עצמי במיוחד עם בני המין השני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגרושה בדיכאון
ד``ר חיים היילפרין18/12/2008כוונתי היא שמאחר והפגנת בעבר את יכולתך לקרוא תגר על מוסכמות החברה השמרנית (לפיהן היית אמורה להמשיך ולהיות נשואה לגבר שאינו ראוי בעליל), ודאי תשכילי להתגבר גם על הקשיים העומדים בפני גרושה בת 26 המחפשת חתן ראוי יותר בחברה השמרנית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

