אחותי "העיוורת"

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחותי "העיוורת"
    אני
    30/12/2008

    שלום,אחותי נשואה כבר שנתיים +ילד וטוענת שיש לה בעל מקסים ואבא טוב לילד. הוריי,וכול אחיי ראינו מההתחלה שהוא לא הגבר בשבילה ,נתנו את דעתנו ונתנו לה להחליט מה טוב בשבילה. כמובן שהיא נישאה לו וכאמור יש להם ילד. גיסי הוא אדם נצלן ועצלן לדעת כולנו,הוא יושב אצל הורי בארוחת ערב וההרגשה היא שכל משפחתנו אינה מעניינת אותו.הוא אוכל ואינו פותח שיחה עם אף אחד. אציין שכולנו נותנים לו יחס חם והוא אינו יודע את דעתנו עליו. בחודשים האחרונים אנו מרגישים שאחותיינו מאד מתוחה ואינה נעימה כתמיד.כאשר שאלתי אותה האם הכל בסדר טענה שהכל תקין. כולנו רואים שכאשר הוא איתה היא במתח ואינה מתנהגת כרגיל וכאשר היא בלעדיו היא שונה לגמריי. אני ואחותי רוצות לדבר איתה על העניין אך לא יודעות האם כדיי,אציין שבמידה ותתקיים שיחה אני יאמר לה את דעתי המלאה לגביי בעלה דבר שיפגע בה מאד .מה לעשות?האם לתת לאחותי להתעורר לבד?בינתיים יש התרחקות מצדה וחבל לנו.תודה מראש אני..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחותי "העיוורת"

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאני

    טלי מנדיוק
    30/12/2008

    שלום רב,


    קראתי בעיון את פנייתך.


    נראה לי כי יש קירבה ואכפתיות גדולה בין האחיות והמשפחה וזה חיובי.

    עם זאת, נראה לי שיש להניח לאחות לחייה ולנפשה.
    עם כזאת קרבה היא בודאי תפנה אליכן אם יהיה צורך.
    מה שחשוב זה הפרטיות וחיי המשפחה שלה.


    בברכה,

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאילו שכתבת את זה עליי

    רויטל
    01/02/2009

    מדהים. אחותך אמרה שלא טוב לה עם בעלה? אם כן, אז פשוט תגידו לה שאתם מאחוריה עם כל החלטה שתיקח בנוגע לנישואים, זה יחזק אותה מאד. מנסיון. אם היא לא אמרה דבר כזה, תנסי להוציא ממנה. בעלי דומה במקצת לגיסך, כולם יושבים בארוחה והוא לא מדבר לא מעלה נושא שיחה, כלום לא מענין אותו. אם ישאלו אותו - יענה. אם יצחקו כולם - הוא יצחק, אבל הוא אדם שפותח בשיחה, שמדבר. בלי קשר, ההורים שלי יודעים שלא טוב לי איתו ואמרו לי חד וחלק - לא טוב לך - שלום. אנחנו איתך. וזה מאדדדדדדדדדדד מחזק אותי ונותן לי ביטחון. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו