מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אחותי "העיוורת"אני30/12/2008
שלום,אחותי נשואה כבר שנתיים +ילד וטוענת שיש לה בעל מקסים ואבא טוב לילד. הוריי,וכול אחיי ראינו מההתחלה שהוא לא הגבר בשבילה ,נתנו את דעתנו ונתנו לה להחליט מה טוב בשבילה. כמובן שהיא נישאה לו וכאמור יש להם ילד. גיסי הוא אדם נצלן ועצלן לדעת כולנו,הוא יושב אצל הורי בארוחת ערב וההרגשה היא שכל משפחתנו אינה מעניינת אותו.הוא אוכל ואינו פותח שיחה עם אף אחד. אציין שכולנו נותנים לו יחס חם והוא אינו יודע את דעתנו עליו. בחודשים האחרונים אנו מרגישים שאחותיינו מאד מתוחה ואינה נעימה כתמיד.כאשר שאלתי אותה האם הכל בסדר טענה שהכל תקין. כולנו רואים שכאשר הוא איתה היא במתח ואינה מתנהגת כרגיל וכאשר היא בלעדיו היא שונה לגמריי. אני ואחותי רוצות לדבר איתה על העניין אך לא יודעות האם כדיי,אציין שבמידה ותתקיים שיחה אני יאמר לה את דעתי המלאה לגביי בעלה דבר שיפגע בה מאד .מה לעשות?האם לתת לאחותי להתעורר לבד?בינתיים יש התרחקות מצדה וחבל לנו.תודה מראש אני..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאני
טלי מנדיוק30/12/2008שלום רב,
קראתי בעיון את פנייתך.
נראה לי כי יש קירבה ואכפתיות גדולה בין האחיות והמשפחה וזה חיובי.
עם זאת, נראה לי שיש להניח לאחות לחייה ולנפשה.
עם כזאת קרבה היא בודאי תפנה אליכן אם יהיה צורך.
מה שחשוב זה הפרטיות וחיי המשפחה שלה.
בברכה,
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאילו שכתבת את זה עליי
רויטל01/02/2009מדהים. אחותך אמרה שלא טוב לה עם בעלה? אם כן, אז פשוט תגידו לה שאתם מאחוריה עם כל החלטה שתיקח בנוגע לנישואים, זה יחזק אותה מאד. מנסיון. אם היא לא אמרה דבר כזה, תנסי להוציא ממנה. בעלי דומה במקצת לגיסך, כולם יושבים בארוחה והוא לא מדבר לא מעלה נושא שיחה, כלום לא מענין אותו. אם ישאלו אותו - יענה. אם יצחקו כולם - הוא יצחק, אבל הוא אדם שפותח בשיחה, שמדבר. בלי קשר, ההורים שלי יודעים שלא טוב לי איתו ואמרו לי חד וחלק - לא טוב לך - שלום. אנחנו איתך. וזה מאדדדדדדדדדדד מחזק אותי ונותן לי ביטחון. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

