אחות מיואשת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחות מיואשת
    חן
    10/01/2009

    שלום, אחי הגדול ואני (22,18) נמצאים בסכסוך כבר קרוב לשנה. הכל התחיל בוויכוח טיפשי שנוצר בינינו לפני כשנה, שהתפתח כעבור שבועיים להרמת יד (עליי), לאחר שהוא חזר הביתה עצבני ומסריח מאלכוהול לפני שבע בערב. הוריי לא עשו דבר למעט לנסות לדבר עימו. דבר שלא הועיל כלל. מאז, אני לא מרגישה בנוח להיות בבית, וכמובן שאני לא מרגישה בנוח לשהות במחיצתו. הוא משפיל אותי ליד חברים (ליד חברים שלי וגם ליד חברים שלו), מסכסך ביני לבין הורי.. הפירוט מיותר. לפני מספר שבועות הוא ירק לי בפנים. במכוון. וזאת בגלל שסיימתי את המים החמים במקלחת. נשברתי. העלתי בפני הורי את האפשרות שאעבור דירה, הם לא הסכימו. אין לי כבר כח. כל הדברים הקטנים שהוא עושה לי ברמה היומיומית גובלים בהתעללות. נמאס לי לבכות ולרגיש חסרת אונים בבית. למה אני צריכה להמנע מלחזור הביתה? המקום היחיד שאמור להיות המפלט של כל אחד? המשפחה? לזכותם של הוריי יאמר שאחי ואני ילדים מאומצים, ואחי מאז ומעולם היה רגיש וקנאי. בעבר הוא הכה את חברה שלו לא פעם ולא פעמיים, והם פשוט לא יודעים איך להתמודד איתו. הם לא מחסירים מאיתנו דבר, גם כשצריך להעניש, או לעשות משהו, הם לא עושים לו כלום, מהפחד שהוא יתפרץ או יעלב. הם טוענים שמה שקורה אצלנו בבית הוא דבר נורמאלי וזה קורה אצל כולם, זה נכון? זה נורמאלי שבחור בן 22 יכה את אחותו הקטנה? שיאיים עליה? שירק לה בפנים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחות מיואשת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחן

    ד``ר חיים היילפרין
    11/01/2009

    לא, זה ממש לא נורמלי. אחיך חסר גבולות אך אין במשפחה מישהו המסוגל לחנך אותו - הוריך (עם כל ההוקרה המוצדקת שאת רוכשת להם על שגידלו אתכם) איחרו את הרכבת בכל הנוגע לחינוכו בעניין זה, וודאי שבידך, כאחותו הקטנה, אין מנוף לשנות את התנהגותו. לא נותר לך אלא להתרחק ממנו, ואם ירים עליך יד או יאיים עליך, עשי את מה שהוריך (והחברה שלו) היו צריכים לעשות מזמן - הזמיני משטרה! (ובהזדמנות זו כדאי לך לפעול להוצאת צו הרחקה מהבית עבורו.) למרות שתעשי זאת רק כדי להגן על עצמך מפניו - בפועל תהיה זו הטובה הגדולה ביותר שתוכלי לעשות למענו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו