ניתוק מסבא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוק מסבא
    דידי
    30/01/2009

    שלום,בעלי וחמי רבו על רקע עיסקי לפני כ8 חודשיים . חמי החליט לנתק איתנו קשר ,לא מתקשר ,לא מגיע לביקור ,ואינו רואה או מדבר עם ילדיינו בני 10ו8 אני מאד פגועה מהמצב שהוא ניתק קשר עם ילדיי.עירבתי את גיסתי בענין שתגיד לו שאין לי בעיה שיקח את הילדים לקניון או לגינה במידה ואינו מעונין לעלות אלינו.הוא עקשן ואינו עושה זאת.אצין שכאשר בעלי רואה אותו (במקרה)הוא אומר שלום שלום. מר לי על ילדי שאינם בקשר איתו.לא שהוא אדם חשוב לי במיוחד אך אני חושבת שהילדים לא צריכים להפגע מכך.אציין שמעולם לא עירבנו אותם בעניין כאשר הם שאלו עליו אמרו שהוא כניראה עובר שלב בחיו וניתןק לתקופה מסוימת את הקשר.הילדים מאד כועסים עליו ולא שואלים עליו דבר.הבעיה!!! בעוד שבועים יש אירוע משפחתי שכולנו נראה אותו אחרי כמעט שנה!!!הילדים אמרו לי כבר מראש שהם לא מתכוונים לגשת לסבא כי הם כועסים עליו וטוענים שהם כניאה לא מעניינם אותו כי הוא לא בקשר.אני בתגובה אמרתי להם שמקובלת אליי כל דרך שיבחרו במידה וידברו ובמידה ולא.האם עשיתי נכון?האם לתת לחים להמשיך כך?הריי אני לא מונעת ממנו את הקשר ,הנתק מגיע ממנו. בנוסף הוא גרוש כך שאין מצב שנפגוש אותו אצל חמותי.תודה רבה וסליחה שיצא מכתב ארוך.שכחתי לציין שלמרות הסכסוך בעלי אמר לו שתמיד ישאר אבא שלו וצריך לעשות הפרדה אך כניראה שעליו זה לא מקובל.אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוק מסבא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאני

    ד``ר חיים היילפרין
    01/02/2009

    אכן מצער הניתוק שחמך כופה על הילדים. נראה גם שאת עשית ועושה כל מאמץ סביר להחזיר את המצב לקדמותו. בסופו של יום חמך ייצטרך לחיות עם תוצאות הניתוק, והייתי מאפשר לילדים להביע את מחאתם בדרך שנראית להם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו