מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צריכה עזרה דחוף - מחשבות על גירושיןרויטל01/02/2009
נשואים 3 שנים, ויש לנו ילד בן שנה וחצי. לפני הנישואין יצאנו כשנה וחצי, כשהיינו מתראים פעמיים בשבוע, בערך. הוריי מאד התנגדו לנישואים, בגלל הבדלים סוציו-אקונומיים ורקע. אני מרדתי נורא כי האמנתי באהבה, וש"זה שטויות מה שאתם אומרים. אתם לא מבינים מזו אהבה". בתקופת הרווקות הוא התנהג אליי מדי פעם בחוסר כבוד, אבל היה נראה שהוא מוכן להשתנות. הוא ניבל את פיו וקילל, אבל כשאיימתי בפרידה הוא הוכיח את עצמו. זה מה שגרם לי להאמין בו, להאמין בהצלחת הנישואים שלנו. שבוע לפני החתונה התווכחנו והוא קילל אותי כפי שבחיים שלי לא קיללו אותי. כמו - זנזונת וזה עוד כלום. נורא נפגעתי ולא ידעתי מה לעשות כי עוד שבוע החתונה. אמרתי לעצמי שהוא בטוח ישתנה ואני לא יעשה פאדיחה ויבטל הכל, בטח כשההורים שלי מראש אמרו לי לא להתחתן איתו. התחתנתי איתו, וכבר בשבוע השני לנישואין הצטערתי על הרגע הזה. הוא לא הפסיק לקלל אותי כשמשהו שעשיתי לא היה נראה לו. השנה הראשונה הייתה ממש סיוט. הייתי עושה דברים מאחורי הגב שלו רק כדי שלא יכעס ויקלל. נכנסתי להיריון. הוא לא כ"כ ליווה אותי בהיריון. לא בא איתי לבדיקות החשובות. אבל בלידה הוא נכח ועזר המון. יש לציין שבעלי איש של בית, הוא עובד אמנם, אבל בבית הוא עוזר עם הילד, מנקה מדי פעם, מבשל פה ושם. הוא מאד אוהב אותי, ומפנק אותי, וגם מבחינה מינית - הוא מאד משקיע. כנראה שזה לא מספיק כי הוא לא מכבד אותי, משפיל ומזלזל בי, וגם מדבר על המשפחה שלי כל הזמן, שזה מאד פוגע בי. הבעיה כרגע, שאחרי 3 שנות נישואין, כשאני רואה שהבנאדם לא משתנה וגם לא ישתנה, אני לא מרגישה אליו כלום. נאדה. כבר כמה חודשים שאני לא אוהבת אותו, אני נגעלת מהמגע שלו, אני מנסה להתחמק כל פעם מסקס. לא מסוגלת לנשק או לחבק אותו. פשוט כלוםםםםם. אני לא רוצה שהילד שלי יקח דוגמה ממנו וידבר כמוהו, יתנהג כמוהו. לא יכולה לסבול את זה. ובחודשיים האחרונים אני חושבת על גירושין ממש ברצינות. לייעוץ זוגי הוא לא מוכן ללכת, ולא מוכן שאני אלך לבד, כי זה בזבוז כסף, ובאמת שאין לי כסף לאימון/טיפול אישי. אני לא יודעת מה לעשות. אני כל הזמן חושבת על זה שהפחד שלי הוא שהבן שלי יפגע מזה מאד, כי הוא מאד קשור אליו, וחוצמזה - בטווח הארוך זה בטח יבוא לידי ביטוי. אני ממש אובדת עצות. אני יודעת ובטוחה שהמשפחה שלי והחברות שלי יהיו לצידי, יתמכו נפשית, אבל אני עדיין מתלבטת. אני בטוחה שאני לא רוצה לחיות איתו למרות שקשה לי לחשוב עלינו חיים בנפרד ולא כמשפחה. אני לא מאושרת איתו בכלל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרומי
טלי מנדיוק01/02/2009לרומי שלום רב,
בעלך נשמע ביסודו אדם חיובי, חם אוהב ומשפחתי אולם סובל מהפרעה.
נטיתו זו לאבד שליטה ולהגיב באלימות מילולית ונפשית זו הפרעה התנהגותית שמקורה הוא פיזי וגם פסיכולוגי.
זו הפרעה שזקוקה לטיפול תמידי.
כמו כל בעיה כרונית אחרת שיש לאדם.
למשל הפרעות ראייה - משקפיים
הפרעות שמיעה - מכשיר שמיעה
אסטמה - טיפול תרופתי + אורח חיים ...
עליך להבין שיש אותו עם אישיותו ותכונותיו הטובות והנפלאות (כמו שתיארת), ויש בנוסף את ההפרעה שגורמת לכם סבל רב.
אני ממליצה לכם מאוד לפנות לעזרה. וכמה שיותר מהר כך תסבלו פחות.
אם אין באפשרותכם לפנות לאנשי מקצוע מבחינה כלכלית, הדבר הראשון שתעשו הוא לגשת לרופא המשפחה בקופת החולים שיתן לבעלך טיפול תרופתי אשר יעזור לו להיות מאוזן יותר מבחינה תגובתית.
כיום, (תודה לאל) לרופאי המשפחה יש את היכולת לתת מירשמים לתרופות אלה. במחירים מאוד זולים (20-30 שקלים).
זו המשימה שלך. לשכנע את בעלך לקבל עזרה.
גם אם חלילה תתגרשו, רצוי שיהיה מאוזן.
זיכרי שהקשר איתו הוא לכל החיים. יש לכם ילד משותף.
לכן, רצוי להשקיע בטוב.
אני מאמינה שכשהוא יהיה מאוזן את תחזרי לאהוב אותו כבעבר.
המון הצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

