ילדה בת 9 שתלטנית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה בת 9 שתלטנית
    אורלי
    03/02/2009

    בוקר טוב הייתי רוצה להתייעץ לגבי ביתי בת ה 9 יש מצב שהיא פשוט מחליטה על החברות שלה ואפילו בבית אני יעשה אני יביא אני יחליט וזה פשוט קשה המורה הזמינה אותי לשיחה ונמר לי שלפעמים יש עבודות כיתה ואף אחד לא רוצה לעבוד עם ביתי והיא עובדת לבד פשוט כאב לי מאותו היום והחלטתי לטפל בנושא
    אני מעודדת אותה להזמין חברות הביתה ופשוט הסתכלתי מהצד וראיתי איך היא מחליטה לה איך לצבוע ומה לעשות ואיך לקפוץ וקודם היא ראשונה פשוט כאב לי על הילדה
    אני יושבת איתה מסבירה לה מדברת איתה ואז היא כואסת עלי ועושה איתי מין ברוגז כזה ומעירה לי הערות
    מה אני עושה איך אני מתמודדת עם זה אין לה הרבה חברות ואני לא יכולה לראות אותה ככה ממש כואב לי
    אני שואלת אותה איך היה היום בבית הספר אז היא עונה לי בסדר שיחקתי לבד הייתי לבד וממש כואב לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה בת 9 שתלטנית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאורלי

    טלי מנדיוק
    03/02/2009

    לאורלי שלום רב,


    הבת שלך קטנה וצעירה מאוד. היא נוהגת כך מתוך חוסר ידע והבנה.
    היא זקוקה לתוכנית התנהגותית שתלווה אותה תקופה, ותעצב את התנהגותה.
    אני ממליצה לך לפנות לטיפול לשם הרכבת תוכנית התנהגותית זו.

    בינתיים חזקי כל התנהגות חיובית שכוללת שיתוף, התחשבות ורגישות לזולת.

    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו