זוגיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זוגיות
    סיוון
    18/02/2009

    אם מישהו יכול לעזור לי לשפר את הרגשתי זה יהיה הכי טוב .. אז ככה אתאר בקצרה (כמה שאוכל) : אני נשואה כשלוש שנים, יש לי ילד בן שנה ושמונה חודשים, התחתנתי עם בעלי כשנה וחצי לאחר שהכרנו. הוא אדם טוב, בעל טוב ואבא נהדר. את המשפחה שלו הכרתי גם לפני ויקבלתי את כל מה שקשה לי לקבל עכשיו. בעצם העניינים הם שלפני הלידה הייתי אדם יותר סובלני ואדיש יותר לסביבה. המצב לאחר הלידה שכמובן האדם שנאי הכי דואגת לו הוא בני, בשלבים הראשונים אחרי הלידה היו חילוקי דעות עם בעלי, שנאי מבינה שזה דבר טבעי. אל מה שקיבל דגש הוא שאת אופייו של בעלי שהכרתי גם טוב מאוד אחרי, פתאם עכשיו קשה לי : פתאם זה שהוא אדם קשה, וחסר סובלנות – עכשיו ממש קשה לי ואני מגיבה בחוסר בלנות להתנהגות הזו. ועוד דבר ההורים שלו שהם אנשים פשוט מעצבנים וגם גובל קצת ברוע, כן הכרתי גם לפני אבל זה לא עניין אותי, עכשיו נוצר מצב שהם פשוט מעצבנים. לא לקבל את הרושם הלא נכון, נאי לא מאלה שרבות או אומרות משהו, פשוט הכל מצטבר אצלי ואני אוכלת את הלב. אני כל הזמן אומרת לעצמי, תהיי אדישה, את רואה אותם פעם בשבוע, אבל זה לא כך מתחיל שבוע חדש ונהדר, ורק שאני מבינה שצריך ללכת אליהם אני הופכת להיות חסרת בלנות ועצבנית מזה. לא ברמות קשות אבל זה מציק לי ולא הולכת בכיף. לפעמים אני אומרת זה כנראה מספיק סיבות לפרק את החבילה, אבל בפועל זה לא נכון וכנראה זה משהוא שאצטער עליו. המחשבה הזו כנראה הגיעה מהאופי שלי שנושא חילוקי דעות ולהתמודד. גם טיפול זוגי לא באב בחשבון : בקיצור בעלי הוא ההפך ממני הוא חריף מאוד , חסר טקט חסר סבלנות ואני בדיוק ההפך יש איזה שהוא רעיון איך לשנות את ההרגשה ? אשמח לתשובה סיוון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זוגיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לסיוון

    ד``ר חיים היילפרין
    19/02/2009

    לא ברור לי מדוע טיפול זוגי "לא בא בחשבון" - הבעיות שאת מתארת הן בדיוק מסוג הדברים שמקבלים פתרון אופטימאלי, ותוך זמן קצר, בטיפול זוגי. לחילופין, כדאי לך לגשת בעצמך למספר פגישות לקבלת ייעוץ. יש המון מה ללמוד על איך לבנות זוגיות בוגרת ומספקת - תקשורת בריאה, פתרון קונפליקטים וכד' - ולצערי לא מלמדים את זה לא בבתי הספר ולא במשפחות המוצא שלנו (שממחזרות את הבעיות מדור לדור); אז במקום מחשבות על "פירוק החבילה" בהן אין כל פתרון, ראי בבעיות הזדמנות לתהליך צמיחתי שהינו חיוני עבורכם ועבור הזוגיות שלכם, וגשו לייעוץ זוגי. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול זוגי

    סיוון
    19/02/2009

    תודה ד"ר חיים היילפרין.

    הבעיה היא שבעלי לא מסכים ללכת לטיפול זוגי, מבחינתו אין כל בעיה וגם בזבוז של הזמן והכסף..

    ואני נמצאת עם הקונפליקטים ביני לבין עצמי..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לסיוון

    ד``ר חיים היילפרין
    21/02/2009

    ... ולכן כתבתי שבכל מקרה כדאי לך לגשת בעצמך למספר פגישות לקבלת ייעוץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו