ריב שהתפתח לאלים בין אח ואחות.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריב שהתפתח לאלים בין אח ואחות.
    עמי
    30/03/2009

    הי, אני האח הבכור, בן 30 אחותי צעירה ממני ב-4 שנים ואחי ב-6. לפני כמה ימים התפתחה בינהם סיטואציה בה אחי נקט באלימות (מתונה אמנם, אך בכל זאת אלימות). אני מחפש ייעוץ לסוגייה מאחר ואין בכוונתם להגיע למצב שלום בזכות עצמם.
    האם מומלץ לפנות לייעוץ ספציפי? לאיזה תחום? האם ניתן לקבוע פגישה עם פסיכולוג מומחה מהאתר?


    תודה לעונים
    עמי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעמי

    ד``ר חיים היילפרין
    31/03/2009

    מי שצריך ייעוץ כאן הוא, בראש ובראשונה, אחיך הקטן. אם הוא מגלה נכונות, הטיפול המומלץ הוא טיפול ייעודי (פרטני או קבוצתי) ע"י איש מקצוע (בד"כ פסיכולוג או עו"ס) המתמחה בטיפול באלימות במשפחה. אשמח לעזור לך בזה ואתה מוזמן להתקשר אלי טלפונית. אם אחיך אינו לוקח אחריות ו/או אינו מגלה מוטיבציה לשינוי, יקשה עליך או על אחותך לגרום לו להשתנות, והדרך היחידה הנותרת לעשות כן היא בדרך כלל ובלית ברירה תלונה במשטרה. כדאי גם שאחותך תקבל ייעוץ (ואם היתה עושה כן, אחת ההנחיות הראשונות שהיתה מקבלת היא להגיש תלונה על כל גילוי אלימות מצד אחיה).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו