מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יש לי בעיהלאמשנה07/04/2009
שלום אני בת 16 עוד 4 ימים.
יש לי בעיה עם אמא שלי ואני לא יודעת מה לעשות.
כול פעם אנחנו רבות, מה שהיא מבקשת ממני ואני לא רוצה לעשות או מסיבה כולשהי היא כועסת עלי ונעבלת ולא מדברת איתי ואחרי כמה ימים מדבתר כיאילו לא קרה כלום.
היא רוצה שאני יעשה רק מה שהיא אומרת לי , אם אני לא יעשה מה שהיא אומרת לי היא תכעס תעלב ותחשוב עליי דברים רעים ולא דבר.
אותו דבר עם הציונים , שאני לא מצליחה נגיד באיזה מקצוע (כול המקצועות) לא הולך לי טוב אז ני אומרת לה היא כועסת עליי שלא הצלחתי.
אם אני לא רוצה משהו לעשות או ללכת לאיזה שהוא מקום היא מכנעת אותי ולא מקבלת את ההחלטה שלי שאני לא רוצה ונעלבת וכועסת עלי.
למשל סבתא שלי אמרה לי משהו לא במקום ואני נפגעתי מאוד מאוד. אז למחרת אמרתי את זה לאמא שלי שאני נעלבתי ואני לא שחכתי מה שקרה אתמול. היא התחילה לצעוק עליי כיאילו שהרגתי מישהו ( הרי אמא שלי וסבתא שלי מאוד קשורות לאחת השנייה מאוד!!) אז היא צעקה עליי ואמרה לי " מה היא כבר אמרה לךך?!!? אז עכשיו לא תדברי עם סבתא שלך!!!! אני יגיד לה מה שאמרת לה שאת לא רוצה לדבר איתה ולא שחכת מה שהיא אמרה!!!!! מצידי תקחי את הדברים שלך ואת עצמך ותגורי אצל מישהו אחר תעופי מהבית!!!" בקיצור לא דיברנו יומיים אז נישברתי החלטתי שאני יגש אלייה ואמרתי לה ששחכתי ממה שקרה ולא צריך לריב ואני שחכתי גם ממה שסבתא אמרה לי ואולי היא צודקת (בישביל להתחנף). ואחרי שעה שהיא לא ענתה לי היא אמרה "אני לא שוכחת מה שאמרת על אמא שלי (סבתא שלי), לא נעים לי כבר להיות איתך עת מגעילה אותי אכלת לך רק מעצמך" אמרה לי מילים שהן ממש לא נכונות וכל כך העליבה אותי שהיה באלי לבכות :(
בקיצור עשיתי כיאילו לא קרה כלום דיברתי איתה ועם סבתא שלי כיאילו לא קרה כלום מה אני יעשה
וישר העבידו אותי..
ביקצור מה את\ה אומר על זה? מה היה כדאי לעשות?
וגם נמאס לי מהמצב הזה של אמא שלי שאנחנו כול שני ווחמישי רבות על סתם מה שהיא רוצה שאני יעשה ולא באלי או לעשות משהו או כול דבר היא כועסת לא מדברת איתי ונפגעת.
אוף, אשמח לקבל את תשובתך.
סליחה על הסיפור הארוך מקווה שתקרא ותבין.
וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאמשנה
טלי מנדיוק07/04/2009שלום רב,
אכן נראה כי אמא שלך היא אישה רגישה מאוד, שבמקום לשוחח איתך וללבן את הדברים היא נעלבת "ועושה איתך ברוגז". חבל.
את נשמעת לי נערה נבונה, חכמה ,רגישה שבאמת רוצה לתקשר איתה כראוי.
אני מציעה לך אחד מהשניים:
או להציע לאמא - שתיפנו לכמה שיחות עם גורם טיפולי חיצוני.
או שתפני לאדם מבוגר שיעזור לך: יועצת, משפחה,....
המון הצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
לאמשנה07/04/2009תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני משתתף בצערך
אריאל27/12/2010גם אמא שלי ככה היא ממש מעצבנת אותי קרה לי עם סבתא שלי משהו דומה מאד בכיתי הרבה
אני בן 14 היה יום הולדת ליפני קמה ימים ....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

