שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    בת 13
    30/04/2009

    אני ואמא שלי לפני כ5 שנים עלינו לארץ. הורים שלי היתגרשו לכן אבא לשי נישאר ברוסיה. בהתחלה גרנו בדירה שכורה ואז כשה התאקלמתי אמא שלי אמרה שבינתיים נגור אצל החבר שלה עד שהיא תמצאה דירה ולא הייתה לי שום סיבה להיתנגד. בהתחלה הכל היה מושלם הוא היה נחמד והכל ואאמא שלי החליתה שהיא לא מחפשת דירה ושאנחנו נישארים לגור אצלו. אותי כמוון אף אחד לא החלית לשאול. ככה אני כבר 4 שנים גרה אם הבן אדם הכי בילתי ניסבל בעולם+חולה ניקיון. כשה אמא שלי עדין בעבודה הוא כבר בבית כי הוא גומר לעבוד לפניה. כשה הוא באה מעוצבן הביתה ואמא שלי בעבודה הוא מרשה לעצמו לצעוק אלי. אם יש איזשהו פרור או צלחת בקיור או אפילו מגירה שלא סגורה עד הסוף זהו הלך אלי. הוא פשות צורך וצורך של ממש אני לא עוקבת אחרי משהו אומר הוא מתחיל לדפוק את כל הדלתות והמגירות ואומר זה ככה אמור להיראות הבית? למה הוא חייב להיות מלוכלך כל כך? מה הבעיה שלך לנקות אחריך? אני אומרת את זה לאמא שלי והיא אומרת לי שהיא תדבר איתו כשה אני יושנת כי היא לא רוצה להביך רותו מולי.ץוהבעיה שזה לא עוזר .וכשה אני רבה על זה אם אמא שלי היא אומרת שמה אני רוצה לחזור לאבא שלי לרוסיה וכזה.. העניין לא מגעיה לאלימות תאמת אני כבר התחלתי להיתרגל לזה אני פשות מתעלמת אבל הבעיה היא שאני מרגישה את זה על עצצמי בבית הספר מול החברות שלי. אם יש משהו קטן שמעצבן אותי אני ישר צועקת למרות שאני יודעת שזה לא בסדר אני לא מבינה איך הן סובלות אותי. אני תמיד מתנצלת אבל אני לא רוצה להיות כמוהו ולעשות את זה גם עם היו לי ילדים אני לא רוצה ששהם יפחדו ממני כך. אני אשמח לעצה.
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבת 13

    ד``ר חיים היילפרין
    01/05/2009

    נסי לשוחח על מצוקתך - באופן הישיר והפתוח שבו תארת אותה בשאלתך ובזמן מתאים, לא אחרי ריב - עם החבר של אמא. ייתכן והצבת מראה מולו ובקשה ישירה שיפסיק להתעמר בך יניעו אותו לשנות את יחסו אליך ולו במעט. שיחה דומה צריכה להעשות מול אמא - הבהירי לה שאת קורבן להתעמרות קשה מצד החבר שלה ושעליה לעשות יותר על מנת למנוע זאת. נסי להגיע למצב שבו יוגדרו הציפיות ממך בצורה שתוכלי לחיות איתן - גם אם תצטרכי מן הסתם להשתדל יותר - בתמורה להפסקת הביקורת המתמדת מצד החבר. אם ישנם קרובי משפחה מבוגרים אחרים העשויים להתערב לטובתך, כדאי לערב גם אותם. התייעצי גם עם יועצת ביה"ס - היא עשויה להבהיר לאמך את חומרת המצב כסמכות מקצועית. שוחחי בפתיחות גם עם חברותייך על הקורה בבית כדי שיתמכו בך, במיוחד כשהמצב בבית נעשה בלתי נסבל, ויקבלו את העצבנות שלך ביתר הבנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    בת 13
    01/05/2009

    אני אנסה לדבר שוב אם אמא שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו