מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הצבת גבולות לילד בן 4אמאל'ה04/05/2009
שלום רב, אנו הורים לילד מקסים ופיקח, כמעט בן 4, בשבועות האחרונים אנו חווים תסכול רב בכל הנוגע להתנהלות איתו, תסכול מכך שכמעט כל אינטראקציה איתו מסתיימת ב"לא" או בעונש, המון ויכוחים ומו"מ, על כל דבר כמעט, צריך לבקש ממנו כל דבר 20 פעם, רק כשממש מרימים קול וכועסים או מאיימים שלא יקבל צעצוע שהוא מאוד אוהב הוא מתרצה, לציין שמדובר בילד אנרגטי, תזזיתי, פיקח מאוד שמתבטא מאוד יפה, ילד חם ואוהב, יש לו אח בן שנה שהוא מאוד אוהב, הוא נפרד מהמוצץ לאחרונה ובגדול עבר כמה שינויים משמעותיים כמו מעבר לעיר אחרת, גן חדש, לידת אח. אשמח לקבל טיפים או הכוונה להקל גם עלינו וגם עליו את ההתנהלות היומית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאמא'לה
טלי מנדיוק05/05/2009לאמא'לה שלום רב,
ילדכם הבריא והנורמאלי בודק גבולות, ומגלה כל פעם מחדש כמה הסמכות שלכם בירידה........
יש להכין עבורו תוכנית התנהגותית שמתאימה לילד בן 4.
(אני אישית עושה זאת במשך שנים עם הורים רבים, בהצלחה גדולה)
מאוד קשה להרכיב תוכנית כזאת פה דרך הפורם, אבל בגדול זה הכיוון. תוכנית שכוללת את משימות הבוקר, צהרים וערב שלו, וכמובן כוללת פידבקים.
התוכנית היא לתקופה של 3-6 שבועות זמן בו הילד מטמיע את הכללים.
זה מצליח תמיד במאת האחוזים, וכמובן שתלוי אך ורק בהורים וביכולת שלהם להתמיד בתוכנית.
פנו להדרכת הורים,
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אמאל'ה06/05/2009תודה רבה, אנחנו בהחלט בודקים השתתפות בסדנת הורות וברור לנו שמדובר בגבולות ובהתמדה
עניין הרישום קצת לוקח זמן (התארגנות קבוצה של כ-10 משפחות) עד אז רציתי שיהיו לי כמה טיפים להתנהלות היומית.. איך הטבלה אמורה להיות? ברמת מטלות עם ניקוד (חיוך או פרצוף עצוב) וכמובן תגמול, מה אם זה לא מצליח? איזה פתרונות יש כי על התנהגות חיובית אנחנו דווקא מאוד מפרגנים ומצ'פרים, קשה לי עם העונשים וההגבלות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

