הצבת גבולות לילד בן 4

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הצבת גבולות לילד בן 4
    אמאל'ה
    04/05/2009

    שלום רב, אנו הורים לילד מקסים ופיקח, כמעט בן 4, בשבועות האחרונים אנו חווים תסכול רב בכל הנוגע להתנהלות איתו, תסכול מכך שכמעט כל אינטראקציה איתו מסתיימת ב"לא" או בעונש, המון ויכוחים ומו"מ, על כל דבר כמעט, צריך לבקש ממנו כל דבר 20 פעם, רק כשממש מרימים קול וכועסים או מאיימים שלא יקבל צעצוע שהוא מאוד אוהב הוא מתרצה, לציין שמדובר בילד אנרגטי, תזזיתי, פיקח מאוד שמתבטא מאוד יפה, ילד חם ואוהב, יש לו אח בן שנה שהוא מאוד אוהב, הוא נפרד מהמוצץ לאחרונה ובגדול עבר כמה שינויים משמעותיים כמו מעבר לעיר אחרת, גן חדש, לידת אח. אשמח לקבל טיפים או הכוונה להקל גם עלינו וגם עליו את ההתנהלות היומית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הצבת גבולות לילד בן 4

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאמא'לה

    טלי מנדיוק
    05/05/2009

    לאמא'לה שלום רב,


    ילדכם הבריא והנורמאלי בודק גבולות, ומגלה כל פעם מחדש כמה הסמכות שלכם בירידה........

    יש להכין עבורו תוכנית התנהגותית שמתאימה לילד בן 4.

    (אני אישית עושה זאת במשך שנים עם הורים רבים, בהצלחה גדולה)

    מאוד קשה להרכיב תוכנית כזאת פה דרך הפורם, אבל בגדול זה הכיוון. תוכנית שכוללת את משימות הבוקר, צהרים וערב שלו, וכמובן כוללת פידבקים.
    התוכנית היא לתקופה של 3-6 שבועות זמן בו הילד מטמיע את הכללים.
    זה מצליח תמיד במאת האחוזים, וכמובן שתלוי אך ורק בהורים וביכולת שלהם להתמיד בתוכנית.


    פנו להדרכת הורים,

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    אמאל'ה
    06/05/2009

    תודה רבה, אנחנו בהחלט בודקים השתתפות בסדנת הורות וברור לנו שמדובר בגבולות ובהתמדה
    עניין הרישום קצת לוקח זמן (התארגנות קבוצה של כ-10 משפחות) עד אז רציתי שיהיו לי כמה טיפים להתנהלות היומית.. איך הטבלה אמורה להיות? ברמת מטלות עם ניקוד (חיוך או פרצוף עצוב) וכמובן תגמול, מה אם זה לא מצליח? איזה פתרונות יש כי על התנהגות חיובית אנחנו דווקא מאוד מפרגנים ומצ'פרים, קשה לי עם העונשים וההגבלות
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו