הפרשי גילאים ורצון בילד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרשי גילאים ורצון בילד
    אדוה
    12/05/2009

    שלום חיים וטלי,
    אני בת 33 ומזה 3 וחצי שנים חיה עם גבר בן 54. לבן זוגי ילד מזוגיות קודמת המצוי איתנו חצי מהזמן. בשנה וחצי האחרונות העלתי לעיתים קרובות רצון שלי לילד. בן זוגי לא רוצה, ואומר כי אין בכוחותיו לגדל עוד ילד. בטיפול זוגי שנמשך 3-4 חודשים והסתיים לפני שנה הצלחנו לשפר את התקשורת ביננו, אבל הטיפול הסתיים לא טוב (התפרצתי בכעס) ובעניין הילד לא התקדמנו. אני מעוניינת בטיפול נוסף ומתלבטת לגבי גישה וסוג מטפל. תפיסת העולם שלי קרובה לבודהיזם. בן הזוג שלי פחות נוטה לפשרות ויותר דעתן ממני. אני כמובן עדיין מעוניינת לפתוח את נושא הילד, יכול להיות שבן זוגי השלים עם פרידה ולמעשה רוצה טיפול שיוביל לפרידה. אשמח לעצות, האם טיפול משפחתי זה כיוון מתאים, או אולי פסיכולוג בודהיסטי ?
    תודה מראש, אדוה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרשי גילאים ורצון בילד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאדוה

    ד``ר חיים היילפרין
    13/05/2009

    טיפול (משפחתי, בודהיסטי או אחר) עשוי לסייע לך(ם) רק במידה ויביא אותך בסוף היום להציג בפני בן זוגך אולטימטום: ילד(ים) או פרידה. תהיה תשובתו אשר תיהיה, או "שתרויחי" בן זוג אוהב וילד(ים) משלך או שלא תפסידי שום דבר (כי אין לך ממילא דבר איתו חוץ מאשליית הזוגיות). מובן שאת יכולה (ומוזמנת) להציג בפניו אולטימטום שכזה ללא קשר לטיפול. במקרה ואת מתקשה עם הדברים, פני לטיפול שילווה אותך בתהליך. מנסיוני, טיפול בודהיסטי עלול "למסמס" את עמדתך - אני ממליץ דווקא על גישה שתטפח בך עוצמה ותקיפות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו